Живковић: Посрбљавање Црногораца не траје од јуче, већ пуне три деценије, Амфилохије имао главну улогу у том пројекту

Миодраг Мико Живковић
Бивши предсједник Либералног савеза, а садашњи тастер патриота, Миодраг Живковић, огласио се путем свог Фејсбук профила и у свом коментару изнио низ увреда на рачун СПЦ, Срба у Црној Гори и вјерника који су учествовали на литијама.
“Важно је знати да великосрпски пројекат посрбљавања Црне Горе никада није престајао, а Српска црква је најважнија полуга таквог наума, као извршилац у Црној Гори и један од креатора у Београду уз српске академске кругове са дјеловима режима, како год се он мијењао. Посрбљавање Црногораца не траје од јуче, већ пуне три деценије, што је била главна улога и смисао Амфилохијевог руковођења црногорском експозитуром Српске цркве. Траје уз прећутни благослов наших дојучерашњих владалаца”, написао је он на Фацебооку.
Живковић признаје је да је и сам наивно посматрао те процесе олако држећи да ће окупити само онај мање еманциповани дио нашег друштва.
“Када су у периоду литијања почели да пљуште потписи подршке цркви, схватио сам да је моћ убјеђивања и трансформације појединца од стране цркве много већа, а значај образовања да вас заштити од манипулације, много мања. Својим преданим радом на злом науму, Српска црква је успјела пред ове изборе окупити све своје поданике, претходно припремљене да отворено буду за нестанак ове земље и формирање нове, јужне Српске Републике”, додао је он.
Према његовим ријечима само наивни нијесу могли препознати суштину оваквог дјеловања цркве у посљедњих девет мјесеци, а за то вријеме она је створила снагу која ће послије ових избора покушати “корак по корак”, без журбе реализовати све своје замисли за лагано и неосјетно гашење Црне Горе.
“Сада, када су и посљедњи мачићи прогледали и видјели о чему се ради, ја мислим да је Српска црква направила велики превид и велику грешку. Прерано је кренула у извођење дуго ствараног пројекта и успјела је веома брзо да хомогенизује, уозбиљи и стави на ноге све оне који ову свету земљу носе у срцу и дубини сопствене душе… Имали смо среће да се пробудимо из дубоког сна и схватимо суштину, да је много боље што нам се ово сада дешава, него послије сљедећих избора за четири године. Тада би било вјероватно касно. Сада имамо све шансе да сачувамо Црну Гору и заувијек је заштитимо од оваквих насртаја у будућности”, закључио је Живковић.

Придружите нам се на Вајберу и Телеграму:


1905 kažu da su preko 95%stanovnika bili srbi !
Ee , kako nijesu! 95% tačno, ali je i tacno da da su bili pravovjerni ili pravoslavni, nikako srbi!
Inace! Ko moze da objasni da su na Berlinskom kongresu 1878 priznate dvije srpske ili srbske države! Kako too?
питање националног идентитета јесте биолошко, никако демократско. савременом методом днк тачно се установљава поријекло сваког човјека унатраг 10.000 година. тако да било ко ко хоће да буде нешто друго него што је мора избјегавати најновија научна сазнања. мора постати идиот. иделог у црној гори, владајућег режима, мишко вуковић је изгорио да докаже како је национално изјашњавање спада у ред демиократскох људских права. то прича свака чавка и интелектуални мишолико усташоид као и овај живковић. али њих треба жалити јер не знају шта раде.
Ma neka mu Montenegra i Mirasa poglavara njegove crkve..i Mila poglavnika…..Vala ima brda i kamena…pa napravite sebi i crkve…i nove zastave ..himne….mozete uzet i hrvatsku il albansku…….ALI OD PRAVI CRNOGORACA SRBA….daleko vam kuca
Muci smradu i fukaro i da ti je dobro
jado jadni a zašto živiš u srpsko selo djetije živio djede srbinjanko
Живковић се ограничио на последњих 30 година..Шта је било пре 40, 50 година?
Тада је неко црногорчио Србе, партијски дириговано, па му то не смета.
Црква није могла никога натерати да се сматра Србином, то што православне епархије у ЦГ имају већ 700 година српски карактер ми нисмо ни заслужни ни криви.
не трабуњај.
RASRBLJAVANJE SRBA TRAJE 75 GODINA. I ,AKO BOG DA, DA SE OVE GODINE ZAVRŠI, A IDUĆE GODINE NA POPISU NEKA SE SVAK IZJASNI BEZ STRAHA I ČISTA SRCA, MOJA BI ŽELJA BILA DA SE SVI SJETIMO PRADJEDA KADA SMO BILI ISTI. I JOŠ JEDNA STVAR KOJA SE STALNO PROVLAČI I ZLOUPOTREBLJAVA KADA SE PRIČA O POPISIMA, RASTU BROJA SRBA A SMANJENJU BROJA CRNOGORACA. NIJE U ŽIVOTU I POPISU NULTA GODINA 1945 PA DA PRATIMO BROJ SRBA OD 1.8 % , PREKO 9 % , D0 30% I DA NEKO TO TUMACI KAO USPJEH SRBA. NA POPISU U KRALJEVINI CRNOJ GORI BROJ SRBA JE BIO 95 % .PA NIKO DA OBJASNI KAKVA JE TO BILA STRAHOVLADA , ILI LOM U GLAVI DA POSLE II SVJETSKOG RATA BUDE 1.8 % .AKO SMO OBNOVILI DRŽAVU ONDA JE NULTA GODINA ONA ZADNJA KAD JE TA DRŽAVA POSTOJALA. ILI SU MILO I RANKO OSNOVALI DRŽAVU I ODREDILI NAM SIMBOLE I BROJEVE. E ONDA IMAMO PROBLEM, KOJI ĆEMO RIJEŠITI.
Majku mu staru, čitaš li ti što Žitkoviću. Jesmo li bili Srbi prije komunizma? Ovakve baljezgarije ne treba ni objavljivat. Zašto ovo ništa dobija medijski prostor. Ada znamo da je ovaj gomno, nećemo zaboravit.
Када је на владичански престо дошао Петар I.
Петровић Његош у Ц. Гори је затекао хаос
турчење и крвну освету међу племенима.
Прво чега се латио је мирење Црногораца и
позив на отпор кроз чувени његов говор
у „Посланицама Црногорцима“ у коме на стр.
32 каже: „Зато на оружје и на крваво поље,
мили витези – да покажемо непријатељу шта
су кадре витешке горе! Да покажемо да у
нама србско срце куца, српска крваца врије..“
ЦРКВА НАС ЈЕ ОДРЖАЛА – ЊОЈЗИ ХВАЛА !
Ovaj lik je GOVEČE,najprimitivnije rase Buša!
Zivkovic stvoren u titovom jajcu.
Живковићу,како ти се уписивао ђед?
Kao balega!
Braco moja draga, kao neko ko je plod ljubavi Srbina i Crnogorke, iz perspektive coveka i brata, krvlju mojom i srcem vam se kunem da ne postoje dva brstskija naroda od Srbije i Crne Gore. Ispricacu vam porazavajucu pricu: 1996. godine moja mama je obnavljala dokumenta, i morala je licno da ide u H. Novi kako bi uzela izvod. Na njeno pitanje zasto je morala licno da dodje da bi ga uzela, policijski sluzbenik joj je osiono odgovorio da je na takve stvari morala da misli pre nego sto je stupila u „mjesoviti“ brak. Naravno, mama ga je najstrasnije napljuvala zbog tog komentara. Tako da znate, projekat RAZDVAJANJA dva bratska narod traje najmanje 25 godina. Nazalost, ljudi poput pomenutog „gospodina“ i dalje forsiraju laznu pricu zarad svojih jeftinih interesa. Najvise mi je zao sto se u proteklih 15 godina desilo puno stvari koje su realno dosta unazadile odnose, ali se najsikrenije nadam da nece proci ni 5 godina, a da cemo bez razlike gledati jedni na druge bratskim ocima. Kada kazem ovo, mislim i na ljude koji pripadaju „patriotskom“ bloku, a koji su zadojeni pogresnom ideologijom ovakvih spodoba!
A da no što…Amfilohije nas je posrbljava 30 godina,ka da smo mi odje kinezi.Aj ne go*naraj,svega ti…
Лаж је карактерна трулеж, којом човек исповеда својевољно приклоњење оном који је „лажа и отац лажи“ – сатани. И увек је у позадини напад на Цркву, јер богоборним лажовима не пада на памет да прихвате заповести Господње.
Сетимо се комуниста који су, приликом оснивања СФРЈ, на постављено питање народа: „Шта ће нам границе између република и покрајина, када смо прихватили комунизам у коме смо сви исти, једнаки?“ – одговорили да нам међурепубличке границе служе само да би нас спајале(!) а не раздвајале.
Сви смо сведоци шта се после дешавало. Протеривали су нас из свих тих република, исти ти лажови који су грактали о „братству и јединству“, истовремено оптужујући нас Србе за некакав „великосрпски пројекат“.
Мало је познато да после 1945-те године, у Србији су, а посебно у Београду, сви Срби који су рођени у Црној Гори, или били пореклом из Црне Горе, били приморавани да се изјашњавају као Црногорци. Ко од њих није хтео да пристане на то, био је осуђен на казну затвора, губитак посла, избацивања из стана.
Мрзе нас зато јер смо Срби Хришћани, а не зато што смо Срби, и да се којим несрећним случајем сви ми изјашњавамо као Срби будисти, онда тим лажовима ништа, у нашем српству, не би сметало.
Bogdane, ime ti ga daje… izvanredan komentar?… Nažalost, neki neznaveni Srbi veličaju kao velikog Srbina i hrišćanina – jednog Jugoslovena i hinduistu/budistu, Novaka Đokovića…
Šta li bi rekao da progovoriti može Stefan Nemanjić Prvovjenčani, iz groba svoga u Kolašinu, na Morači, Sevastokrator i prva srpska krunisana glava priznata i sa Istoka i sa Zapada.
Стара дртина масонска!
Miko taster patriota , stara udbaska tranja istrajava u odbrani kleptokratije !
„Црногорцима“је после 45. тито(намерно малим словом)дао нацију,да би Срба било што мање,по налогу ватикана(намерно мало в,мала држава никаква вера). Појам црна гора,није старији више од два века.Срби постоје више од хиљаду година.Питајте историчаре.
Kakvo posrbljavanje? Valjda Montenegisanje Srba!!!!!!
Zivjela naša prava Srbija, primorsko-zagorska Srbija!!!!!!!!!!!!!!!
Bodin Srpski ne vrijedi vam udbasu gotovo je vase za uvijek, Milo vam je bivsi.
Živkovic je budala!!!!!!!!! Zivjela naša primorsko-zagorska Srbija!!!!!!!!!!!!!
Budalo udbaska muci
M*s izdajnice LSCG,zivio Slavko Perovic…..Zivjela slobodna Crna Gora
PatriJote za dom spremne.
Живковић: Посрбљавање Црногораца не траје од јуче, већ пуне три деценије, Амфилохије имао главну улогу у том пројекту
Nije mi jasno da mogu da nakalapaju ovoliko gluposti,jer svi su se posrbili do par njih ,koji karakter i koja velicina,spijuncijo udbaska ,takav si bio u Ginazilji u Kotor pa sve do danas,drugo nijesi ni radio citav zivot,pa spasavj svoje idole,nece ve ni naslednic Pirca Birolija za svaeznika,druzi se s onim starim jarcem iz Grblja cini mi se da se preziva Glugovic ili tako nesto i Gaetasima dok im jednom ne ispeglamo pleci ,ili s Vesnom Vicevic i ,imas izbor pa spasavaj Montenegro ako dobijes paste nema vise novca iz Italije.
Каква сплачина!
Још један кандидат за хоспитализацију. Има ли у либералима неко ко није потпуно ментално оболео?
„Obicna komunjara koja je jos pod uticajem Jugoslovenstva kao nacije cija je jedina politika bila razbijanje svega sto je Srpsko !!“
Gresis, nije pocelo sa gadnim komumjurama, pocelo je ranije, sa masonski mitoman i narsican prokleti „srbijanski izdajnik“, a to je lazan srprski kralj Aleksandar Karadjordjevic. Da njega nije bilo da ubije srpsku drzavu i sahrani Srbe, ne bi smo imali komunjare i njihova marksisticka ustaska retorika protiv Srba. Komunjari su dovrsili zlocinacki projekat srbijanaca, a ti ljudi su celi 19 vek radili protiv interesa srpskog naroda do te mere do biolosko istrebljenje u Jasenovcu, Jastrebarsko i Jadovno. Komunjari-Jugosloveni i degutantni srbijanci nikada se nece otrezniti od nestanka zlocinacke Jugoslavije, ali uskoro ce cela ta generacija krepati u Srbiji i CG.
Sa srecom u CG, Jugo-ustasi su ekstra manjina, pa nema sanse da ikad nametnu svoj smrdljivi oloski usraski identitet.
Ove stoke treba strpati u Spuz ili u voz i pravac Zagreb.
uuuu,otkad nijesam vidio ovu tranju.
smeće!!!
IZDAO SI SLAVKA PEROVIĆA,TO SE VRLO DOBRO ZNA
ITO ZA PARE.
TI NEKOM DA PRIČAŠ FUKARO JEDNA.
EVO TI JEDNA SLAVKOVA POSLANICA:
VOLI SAM SA DEMOKRATSKOM SRBIJOM
NEGO SA NE DEMOKRATSKOM CRNOM GOROM.
Da je u pravu gospodin Živković , dovoljno je pogledati popise stanovništva Crne Gore od 1981 kada je bilo 3% Srba , i danas kada imamo 30% Srba u Crnoj Gori ??
Pravo u sridu !
У краљевини Црној Гори је било 98% Срба
e dalmatino..
pogledaj neki zvanicni dokument iz Kralj3vime Crne Gore pa ces vidjeti da Crnogorci nastaju sa dolaskom komunista na vlast. Sada kada su komunisti konacno porazeni vracamo se zakonima Kraljevine Crne Gore.
Đede šta si ti? – Pa, Crnogorac! * Znači, nisi Srbin? – A ne no sam Turčin!
Koliko je bilo Crnogoraca 1909? Nula! 1941? Nula!
A onda se pod Brozom i komunistima pocinje sa crnogorcenjem i rasrbljavanjem.
Sad se ljudi vracaju sebi, pa se nemoj iznenaditi ako sa 30% dogodine na popisu bude blizu 60% Srba. Jebiga, da niste dirali u crkvu, mozda bi jos vladali vi iz dps-a. Cista greska u koracima pa namjerna licna. Sad smo izveli uspjesno slobodna bAcanja i imamo loptu sa strane za novi napad.
Drobnjak@ vi novokomponovani milogorci i dukljani uzimate samo one podatke koji vam odgovaraju, a ono sto vam ne odgovara pokusavate prikrit. No istorijski dokumenti i arhive su dostupne pa u doba interneta svak moze provjerit sve sto ga zanima. 1909 je bilo 98% Srba, 1945 po komunistickoj direktivi je bilo 2% Srba, 2011 se izjasnilo 29% ka Srbi, a sto ce bit 2021 vidjecemo.
Један од браће Драговић, најученијих људи с почетка 20 вијека, лијепо рекао – Ми смо по државности Црногорци, а по народности Срби.
Ide uskoro popis, ne dajte se Crnogorci. Jer ne možemo i ne treba da se preklapamo. Taj dvojni identitet je sporan, unosi konfuziju, ili si Crnogorac ili si Srbin. Nema stavke ali znaš odakle si, pripada srpskom korpusu i te gluposti.
Ajde da pogledamo popis iz doba Kralja Nikole pa da se po tome orijentisemo. Valjda su oni znali kojem narodu pripadaju. Po tome nema Srba iz Bosne oni teeba da postanu Bosanci, naravno trebaju im izmisliti kao Crnogorcima neke stvari da se razlikuju od Srba i to je to. Ko je izdao ideale Kralja Nikole taj je izdao i Crnu Goru, a znamo kakav je bio popis kod Kralja Nikole
Normalno! Nema više dvojnog preseravanja na popisu. Samo Srbin! Ne briše ti se sa tim da nisi Crnogorac, čak suprotno tada si pravi Crnogorac. Četiri nahije nek budu šta oće. Mi ostali iz Hercegovine, Boke, Brda i Raške možemo biti samo Srbi.
Либерали су нас 90 тих, нагрдили.
Још увијек се дијелимо и свађамо.
Ma da, bre. I pre Nemanjića.
… требало би да овај тип припази, и да не омаловажава… каже, мање еманциповани поданици српске цркве… сва Црна Гора зна ко је ова кутлача, и са колико се лове поспремио кад је сишао са сцене… таквк, као он, за сва времена су – поспремљени…..
Најважније је какви смо људи, колико смо искрени, верни, вредни.
Велика је одговорност не испрљати образ.
Сви желимо да боље живимо, да поштеним радом стичемо вредности.
То што неко пориче што је и чији је, најбоље говори о томе какав човек може бити.
Треба се трудити у сваком тренутку, да будемо бољи и вреднији људи.
Лепо живе у својим земљама и Мађари, Чеси, Словаци, Словенци, Пољаци… јер су они једноставни у нечему… и они су у ЕУ.
Црногорци православне вере су део српског народа.
Нико не брани никоме да нешто учини….
Говоримо српски, идемо у Српску православну цркву, пишемо српску азбуку и српску верзију латинице, славимо крсну славу, као добар српски обичај, пијемо српску ракију, али зар, смо дошли до тога да се делимо на нације.
Људи се деле добре и оне који немају добре поступке.
Чувајмо наш идентитет, поштујмо све друге.
Не дамо светиње.
???
???
⚪⚪⚪????????
Cuvena jezuitska floskula „velikosrpski“ ovo, ili ono! A Srbija sve manja, sve vise konvertita. Tajna je zasto Srbi toliko smetaju. Ponosan sam sto sam Srbin, iako sam svestan nasih mnogih nedostataka. A vi koji ne zelite biti ono sto ste bili od pocetka, vi ste tuzne i jadne pojave posrnulog sveta!
Obicna komunjara koja je jos pod uticajem Jugoslovenstva kao nacije cija je jedina politika bila razbijanje svega sto je Srpsko !!
1909 Srba 98%
2011 Srba 27,7 %
2021 Bice 70+%
a zašto ,,junačine liberalčine ,, utuliste stranku, da je njima lakše , a
2.000.000 dm kuca u Pragu, I po 250.000 miku,djonovicu,vucinic,I perovicu
zivkovicu nijesi ti kriv tebi su rod latino.
НЕ ЛУПАЈ! СРБИ СУ БИЛИ И ПРИЈЕ ТУРАКА И ПОСЛИЈЕ ТУРАКА И САД СУ ТУ! НЕ ЖИВИ АМФИЛОХИЈЕ 800 ГОДИНА! ДОСТА СТЕ СВИМА ИСПИРАЛИ МОЗАК А ВАШ ЈЕ ИСПРАН ОДУВИЈЕК ,РЂЕ ЉУДСКЕ!
Smije li ova rasrbica da negativno priča o “poturicama” (bosnjacima) ? Da li je samo dozvoljeno pričati o “posrbljavanju”? Sto milov dps ne vrati muslimane u pravoslavlje? Ili je samo ok “vraćati” Srbe u crnogorce (da obnovimo 1945)? Dps je sebi dao za pravo da definise šta je dobro i šta je zlo. Vrijeme je da što prije otprde sa svojom nacističkom retorikom.
Kad su Jevreji poslije stotine godina mogli doći sa svih strana svijeta i vaskrsnuti Izraelsku državu i naciju, možemo i mi ponovo biti Srbi poslije nekoliko decenija broza i mila. Svakako nećemo pitati dukljane za njihovo mišljene o tome. Neka se svako izjasnjava onako kako se osjeća.
Živkoviću ustašo veljecrnogorski, prije bih reka’ da vi već 2 vijeka CRNOGORČITE SRBE!
Sjeti se što ste činjeli sa Kučima (tzv. „istraga Kuča“, vaš veljecrnogorski zlikovac vojvoda Mirko), što je knjaz Danilo činjeo u moje Bjelopavliće i među svijem Brđanima. (zato mu je Kadić i presudio u Kotor). I sjeti se Živkoviću, a znam na stotine Živkovića po Srbiji, da Vasojevići i Drobnjaci nikada nijesu ni bili Crnogorci, do ove vaše komunističke AVNOJ CG!
Ko ovu tantaru smatra za ozbiljno.
Živkoviću ajde ribaj i ne s..i. Grđi si od Pure.
Ovom, da oprosti auditorijum, bilmezu, treba reći da pogleda film Nož, gdje maestralni Aleksandar Berček kao hodža objašnjava mlađanom Žarku Lauševiću ko je i šta je i naziva ga kenjcem da bi ga izveo na pravi put „Ono sam što sam, potomak Safet Bega i Đura Barbarića“. Dakle ako si čovjek ČOVJEK si. Zašto se uopšte daje prostor ovakvim nebitnim i nepismenim likovima koji samo razdor među narod unose. Kao da budaletine mogu da me prosvijetle ko sam i šta sam. Marginalizujte bre ovo. Dajte protor Zoranima, Dritanima, Aleksama…
Smrad, fukara
Da Živkoviću, za nekoga, kome istorija Crne Gore, počinje 1941-e imaš pravo. Jer te 41-e godine je počelo rasrbljavanje Crne Gore. Ovo danas je vraćanje pravoj i istorijskoj Crnoj Gori, svidelo se to nekome ili ne. Do 41-godine u CG su živeli samo Srbi, da Živkoviću, I tvoji su bili Srbi, pa su ih komunisti počeli rasrbljavati, da bi 48-e bilo jedva jedan posto Srba, o čemu onda pričaš Živkoviću, o kakvom posrbljavanju? Zatvarali su goveda u Crkve, ubijali i hapsili sveštenike, ljudima naređivali da rade za vrijeme slava i najvećih Crkvenih praznika, zaista, o čemu pričaš? Obraz mora biti od, zaista, tvrdog đona, da bi se moglo na ovaj način, naklapati o istoriji, kao da smo svi ovce i kao da još uvijek, neki nisu živi, koji su to su doživjeli. Na kraju, Živkoviću, broj tvojih pristalica potvrđuje i broj onik koji ti veruju, a on nije veliki, pa prema tome pričaj, i uvjek to podvuci, samo u svoje ime i ime te šačice ljudi, kojima još možeš manipulisati.
Па људи драги , ГОВЕЧЕ остаје говече . Ова пузавица којој су сви његови преци били оно што он данас није личи на све осим на човјека . Он је неко ко заслужује апсолутни ПРЕЗИР .
Preciznije „Zlo govece dovijek ko june“
Гријешиш живковићу , нико никога не поСрбљава , већ је на снази снажна дукљанизација , католизација и албанизација Црне горе …Те форе просипајте , по дјеловима земље ђе је мијешање јасно , и утицаји различити кроз вијекове …Али , бајке око сарајлије и непостојања Срба у овој земљи , оставите за ваше префињене вечери уз вино и глазбу 😉
E stoko jedna nepismena i neprosvijecena ! A dvije koze nacrtane ti ne dala da cuvas … Kradja traje 30 godina i zatupljivanje nacije idiote
Cuveni TVOR OD KOTORA!!!
Svaka je riječ Slavku bila sveta za svoje saradnike, doušnike UDBE, zamislite riječe Tvora od Kotora, prelivene Crnim Gnojnim Čirom(Stevro Vučinić)…
Cast Miru Vickovicu, ja kao Srbin mislim da je bio dobar ,cestit,neprodan bez obzira na ideologiju
Mi ne mozemo nikoga na silu sa „posrbimo“.Nase je da im dopre do svijesti da vide ko su im bili preci i da se ne odricu svojih predaka a vi sto ste se prodali nemojte nam prosipat pricu.Boli vas Mitropolit Amfilohije ,ocete da crknete .Onakva sijeda glava precice stotu!!
Sahranio si LSCG. Pokrij se ušima i krckaj to što si ućario i pokrao
Nije ni Slavko Perović ništa manje lagao o istoriji nego ovaj! Jedno je biti za nezavisnu CG a drugo je odricati se svog identiteta. Svaka čast Peroviću što je ostao dosljedan svojoj ideji o maloj, pravednoj, nezavisnoj i bogatoj CG što sa Milom nije moglo biti ali da se ne lažemo, svo ovo zlo i ustašluk je počelo od njega i njegovih pristalica!
Ja sam porijeklom sa Čeva.Osjećam se Srbinom.Ko mene može da posrbi.To su GLUPOSTI živkovića i sličnih.Umuknite više.
Kako ste i sami rekli taster patriota,a ja bi dodao i euro patriota.Kad mu Djukanovic ubaci euro u kasicu-prasicu on progovori.
Ja naprotiv mislim da oni koji su ustaškom zvezdom vođeni pokušali sakriti ono što je kroz celokupno crnogorsko postojanje potpuno jasno, a to je da je ono jedino i nesumnjivo Srpsko, ove jadave glave koje su sa kriminalcima ucenjenim od stranih službi brabonjale, idu na đubrište istorije. Srećan vi put ustaše 😉
Mala je ovo zemlja, premala, svi znamo sta si ti radio, kome si otimao. E taj Bog, koga nimalo ne volis, e taj sve vidi – a ti i tvoji samo sacekajte
Ne traje posrbljavanje Crnogoraca 30 godina nego rasrbljavanje 75 godina.
Pogledaj se u ogledalo budalo,kome si ti i tebi slicni potrebni osim grobarimai policiji da spijate!Jadan je narod koji ovakvi brane!
Муч кучко пасја!
“ Intelktualac“. Procita li ti jadan bar „Gorski vijenac“? Ne mogu da vjerujem koliko imamo neobrazovanih ljudi.
Ми смо српски пијемонт Жиле, нас нико ни у шта не претвара, ми будимо Србију, а ти поздрављај Славка Перовића и Мила Ђукановића, и остале латинаше редом.
Od takvih prevaranata ko što si ti i DPS mi Srbi smo branili našu jedinu zemlju Crnu Goru.
Ti si medju žive? Šta si ti radio? A jes, Amfilohije je i Njegoša posrbio i Nikolu, prepravljao im knjige. A, neeka, neka, vrati se u rupu, znamo mi ko smo i ko su nam stari. Ne no ćeš me ti učiti
Knjazevina CG popis 1909.g.::98% zborilo SRPSKI
Ne cita on nista. A iako cita bitniji mu je novac. I glumi nekog pametnjakovica. Pi…
@Црна_Гора,i u Crnoj gori zivjeli sve cisti SrbiNajvise pravoslavaca ,a sasvim malo muhamedanaca i jako malo rimokatolika.Nije citat ali je zaista vjerna parafraza.Ko ne vjeruje neka procita
https://www.rastko.rs/rastko-cg/povijest/zemljopis1899.html
Sasvim slucajno(slucajno jer je prezivio i paljenje sela od Italijanskih okupatora 1941.) imam ga na SRECU kuci.
I dva posto engleski…?
Šta je sve izmililo ovoh dana i osjetilo se pozvanim d dijele savjete… Šta si ti gospodine postigao u svojoj karijeri? Kako si pomogao svom narodu? Oslobodio si ga nekoliko stanova? 3 decenije nas posrbljavaju? Znači to je za Milove vladavine? E neka smo ga smijenili
NikšićGolijKiM@, hvala, brate… Svako dobro!?
Čovek e preziva „Živković“ i za sebe misli da nije Srbin?! Pa šta je jebo te?
Ma bitno da je on emancipovan!!!!!☺☺☺☺☺
Nikola iz Beograda…@, neka se svako izjašnjava kako god hoće, to je lična stvar svakog pojedinca, samo neka ne čačkaju nas Srbe i tOčka.?
P.S. Nisi ti, siguran sam, poput Mika Živkovića, jer ne baštinite iste stvari… Ti si Srbi, pišeš i govoriš srpskim jezikom, svoju Srpsku pravoslavnu crkvu, imaš Kosovski zavjet i Svetog Sava, a on je Montenegrin, govori montenegrinskim novogovorom, ima Miraševu sektu, Sekulu Drljevića i Tuđemilski mit, ima satanski mauzolej na Lovćenu… I kako možemo biti isti… DVA SMO SVIJETA RAZLIČITA…
Zbir s broda koji tone. Lazni Srbin.
Dimitrijeviću, crnorukašu, ako si mislio na mene, onda – lažeš ka’ pas?… Svi moji komentari, odkad ih postavljam ovdje, i prije i posle izbora, bili su i ostali na srpskom, hrišćanskom, antimilovskom i antivučićevskom fonu… Svedoci su mi administratori i normalni posjetioci ovog cijenjenog srpskog portala…
Odredite se mijeaate ekavicu postovani
Ne bre tebi,ti si Srbin brat?a sto mrzis Dimitrijevica Srpskog junaka
Hahaha kako su ovi Milovi udbasi pa i ovi N.N. svi na isto vinklo, ka da ih je isti caca pravio. A to sto mijesa ekavicu i ijekavicu je razumljivo jer je vjerovatno radio i za srpsku udbu ka sad za Milovu.
Apis@, izvini…??
N.N
Naravno da svako ima pravo da se izjašnjava kako hoće, pa sad i ako hoće da bude neke nacije izvedene iz svog naselja npr. „kavčanin „. Niko to ne brani nikome da se izjašnjava kako hoće, ali jednostavno mora se stati na put lažnoj istoriji i o svojoj državi i o svojoj narodnosti, to mora da se izvede na čistac. Oni ako imaju svoje tvrdnje nek ih suoče sa našim tvrdnjama, dokaz, po dokaz… io državi i o narodnosti… pa da vidimo ko smo i šta smo. Svaki njihov dokaz biće pobijen pravim i istinskim dokazima, jer država ne može da bude utemeljena na lažima i da se oslanja na lažnoj istoriji. Niko im ne brani da izabero kako će se zvati , kao ni što im niko ne brani kojoj vjer će pripadati, to je njihov izbor , ali kao što rekoh laž se mora suzbijati i da se država bazira na sve dokaze koje ima i da se jednom suočimo sa tim i da to mora biti prihvaćeno onda na državnom nivou i da se više završi sa tim ko smo i šta smo, a to što neko neće da bude ono što jeste, to je njegova lična stvar i on započinje neki novi život mimo njegovih predaka i zato ne može da prikazuje njegovg pretka koji je bio srpskog roda i prije osnivanja Crne Gore i dodjeljivanja ovoj zemlji naziv Crna Gora. Neka se služe dokazima a ne da iznosi svoji priču n osnovu onoga što bi on htio da neko i nešto bude. E pa tako ne može, Crna Gora mora da se vrati onome što je i bila kroz vjekove. A oni kako će se izjašnjavati, to je njihov problem i problem sa njihovom glavom, a istorija njihova ne može da prođe jer je lažna i izmišljena bez iđe ijednog lerevantnog dokaza, i tu je kraj priče.
NikšićGolijKim@, brate moj, nacija je duhovna, kulturološka kategorija, i čovjek je ono što osjeća da jeste… Bivši ministar pravde, Dragan Šoć se izjašnjava kao Srbin, a njegov rođeni brat kao nacionalni Crnogorac. Otac naše sestre Ivane Žigon je Slovenac, a ona je velika Srpkinja… I kod nacijionalnog pitanja nema šta da istražujemo, da sučeljavamo mišljenja, da se sudimo, ono smo što osjećamo da jesmo… Znaju dobro naši komšije muslimani ko su im bili preci, ali se nijedan nije vratio korenima pra/čukunđedovskim – srpskim i pravoslavnim… Nešto slično će biti i sa nacionalnim Crnogorcima, bez obzira što je ta nacija mlađa od našeg velikog pjesnika Matije Bećkovića… I zašto bi nekome nametali da bude ono što ne želi da bude… Sabijmo mi naše srpske redove, i potrudimo se da poneki „Crnogorac porijeklom Srbin“ pređe u naš tabor, a ove stopostotne Crnogorce ostavimo njima samima… Pozdrav, brate…?
nacionalnog*
P.S. Treba li da od Mika Živkovića, Slavka Perovića, Jevrema i Balše Brkovića, Miraša Dedeića, Steva Vučinića, Ranka Đonovića, Miška Vukovića, Sulja Mustafića, i njima sličnih, pravimo Srbe? I možemo li uopšte od njih napraviti Srbe? Ne!!!
Ljudi ovo nn je za tesku psihijatriju ?samo obratte paznju,bice vam jasno, na detalje.
Dje se gasi N.N hahahaha ,alo Dobrota,sto je ovo ljudi..covjek institucija?
N.N
Brate slažem se ja sa tobom i šta hoćeš da kažeš. Samo hoću da kažem; da neko nema pravo da govori u ime svog oca,svog đeda… i da on govori za oca ili đeda da su oni crnogorci ako su oni za sebe smatrali da su srbi po narodnosti, a bilo ih je da su govorili da su crnogorci jer žive u Crnoj Gori ali im je rod i narodnost Srpska. Ne može bilo ko da mijenja svog oca, đeda… a to što neko hoće da bude šta hoće, to je njegovo pravo,mali nema pravo da mijenja istoriju svojih predaka , ni oca ni đeda… Zato kažem i za Crnu Goru, una se ko je stvorio Crnu Goru i niko nema pravo da to mijenja. Kako će ko da se lično izjašnjava, to je lična stvar svakog čovjeka, ali nema pravo da taj neko mijenja narodnost ; ocu, đedu, prađedu…
Hahaha kako se to naziva kad ti cistokrvni ustasa, a udbaski bot kaze da sabijamo SRPSKE redove?
Anonimni
Ja ne znam ko je N.N niti sam baš propratio sve njegove komentare iz prošlosti, nadam se da to nije istina. Samo odgovaram na te neke kom. a i ne volim baš ocjeniti bilo koga ođe da je nečiji bot ako po nekim pitanjima imamo neke različite poglede. E sad ako vidim da neko podržava one koji rade protiv srpskog roda poput familije đukanović i njihovih učitelja SDP-a (što se tiče politike) onfa te nikad podržati neću. Nijesam to vidio kod N.N barem ono na šta sam nailazio.
A što se tiče ovoga što je ođe pisao nijesam primijetio da je nekog vrijeđao ili podržavao, a kakvo mišljenje ima o nečemu ok, tu smo da bi se pojasnili. Kažem za neke prošle komentare ne znam , nadam se samo da nije to što kažeš. Ali i kažem ne treba nekom suditi možda po nekom pogrešnom komentaru u nekom momentu, ili lošem objašnjeju nečega… samo da nije podrška ustašama i našim satanistima u Crnoj Gori.
NikšičGolijKim@, ne obraćaj pažnju na nekoliko iskomlesiranih anonimnih budala, koji ne znaju da sastave ni prosto proširenu rečenicu… SVI MOJI KOMENTARI SU NA SRPSKOM, HRIŠĆANSKOM, ANTIMILOVSKOM I ANTIVUČIĆEVSKOM FONU, A NIJEDNA OD TIH MENTALNIH NAKAZA NIJE NI POKUŠALA DA MI REPLICIRA KONTRAARGUMENTIMA, PA IM TAKVIMA KAKVI SU, JEDINO PREOSTAJE DA KEVĆU… Pozdravljam te…?
Miki@, znaš li za koga sam još radio? Za tvoju sestru… i baš smo tijesno sarađivali…?
haha a zdravo bio N.N ali neću ja ni za „anonimnog“ ništa reći loše jer ne znam , nijesam propratio baš sve komentare mada jesam primijetio ponekad da se voli našaliti , što njije loše samo da nikog ne vrijeđa ( što ne znam da li je, nadam se da nije). Pozz brate
E da, nekolika puta sam primijetio (ako nijesam šta pogriješio)da postoje i dva „anonimna“ neki koji je bio ranije za mila i drugi koji je napadao mila…
Sta ce biti sa udbinim ljudima i specijalcima(poput Veska Micovica soko dzim, Danila Janjusevica i sl.) koji su tukli siroti i nevini narod do smeti kao pse po podgorickim ulicama svih ovih godina. Neke su cak i likvidirali a nekim kosti izlomili da su im i zivoti i porodice unistene zahvaljujuci udba-sima i saj-ovcima…
Lako je sta kaze pokojni zivkovic nego udba anb i saj ubice i narkodileri???
Živković je svojevremeno, dok je bio donekle normalan, optužio tajnu policiju da je pokušala da ga likvidira na putu Budva-Kotor… Po njegovoj priči, Udba mu je postavila neku grančicu na put… Odlazeći premijer Duško Marković mu je u skupštini prilično neoprezno rekao da je Udba pokušala da ga ubije, on (Živković) ne bio preživo… To je izazvalo burne reakcije u parlamentu, ali je sve ostalo na tome… Ne znam da li je Miko Ž. danas spreman da nešto progovori o tome…
N.N. kad se policije i ANB tice tu ti skidam kapu, jer prirodno je da sve znas o tome, hahaha
Anonimni, pobijedio si, moram ti konačno priznati da radim za neke službe… MI-6, Mosadu, ANB-u, BIA-i, CIA-i, a i narodnoj miliciji, najvažnije stvar je u ovom trenutku da prate tebe, i da čuju tvoje stavove… ha-ha-ha-ha… Alo, bre, nijesam ja kauboj ili čobanin da bih pratio tebe, govedo… Imamo mi u našoj službi puno takvih kao ti, dresirani su i pouzdani, ono šti se kaže najbolji čovjekovi prijatelji?… Ajd, spavaj, budalo, treba ujutru rano da ustaješ, kako bi prežao na ovom portalu… Da te pitam, a da mi iskreno odgovoriš – bače li ti išta drugo, osim koske? Ajd, vo-zdra…?
Mrs keru.
Taman tako… Oglođano, ofucano štene…
A kad stizes ,svud te ima,mada mislim da ce prije bit SVUD vas IMA, al jos malo. Mislim da je vise ubacenih „pecarosa“ iza ovog „mamca “ n.n u prevodu duplo nista,a znas zasto,jer znamo,a kako znamo? E pa postoje nacini. Tehnologija napreduje. Po 30 komentara na svaki clanak. Dobri ste,al kasno.
N.N ti si kralj???????
Da, slazem se da je kralj ali udbaski kralj botova. N.N. im je cini se neki botovski sef, sa zadatkom da se infiltrira medju nas preko ovoga „cijenjenog srpskog portala“. Lukav je on
Mogu nekako da razumijem da se nađe po par budala, poput Anonimnog, na svakom portalu, i to je normalno, mislim, s jedne strane, svakako nije normalno, a s druge i jes’, jer ne možemo svi bit’ normalni?, ali me baš čudi da takvi levati imaju i svoje sledbenike… Da li je problem u njihovoj stupidnosti, neznavenosti, neslobodi, ljubomori, stvarno ne znam, ali bi se o takvim nesrećnicima mogao napisati cijeli roman, ili, pak, liječnički „izvještaj sa epikrizom“… ?
Anonimni, ti si kralj kretena…??
?
Kako neko moze da posrbi nas prave Srbe,iz Cuca…mi smo cisti Srbi za razliku od tebe Zivkovicu koni neznas ni sta si,ni okle si?!
Emancipovani mason. Obicna bitanga.
Ocita konfuzija u glavi ovog ….oprostite,ne znam kako da ga nazovem.Vjerovatno je htio reci suprotno,RASRBLJAVANJE Srba u CG traje,teorijski, jos od Benjamina Kalaja iz 19.vijeka,pa dogovora Mose Pijede i Mileta Budaka 20-tih godina proslog vijeka u zatvoru Lepoglava,pa prakticno od ’45, pa preko rusenja Njegoseve kapele 1972. brutalno od 2006,i najbrutalnije od proslogodisnjeg usvajanja Zakona o slobodi vjeroispovijesti.
Upravo tako, rasrbljavanje traje poodavno. A poslednjih 30. godina je pogotovo uzelo maha.
@Expert-u,imam jedno naoko retoricko pitanje a u samoj biti sustinsko.Dakle,da sam ja rodjen u Kini ,od istog oca i majke,djedova,pradjedova ..sve dokle sjecanje i pamcenje nas sluzi, i da govorim istim jezikom kojim su svi oni govorili,ispovijedam istu vjesru,znam i pamtim istu istoriju,kulturu,rodjacke odnose i veze…..da li bih bio Kinez ili Srbin?Po ovim „mozgovima“ koji sebe smatraju Crnogorcima bio bih Kinez,a ne Srbin.Mislim da ovakvo pitanje treba svima njima [postavljati i zavrsavati razgovor na tu temu.
Mile je mrtviji i ludji nego što izgleda !
Treba pitati Mileta pre upokojenja , kada već zna kada je krenulo „posrbljivanje crnogoraca “ , kada je krenulo “ posrbljivanje šumadinaca “ !
Slomili smo FASIZAM Nato montenegro.
Vaskrsla je Istorijska Njegoseva Crna Gora.
Lagano ce sve doci na svoje mjesto..
Srpska Sparta je zemlja i montenegrina i ostalih manjina..
Dobro ljudi zar nemamo dtuge muke nego da citamo lazu mrtvog ustase!??
Izjave ovog kriminalca koji se izdaje za politicara treba da uzme u obzir jedino sud,prilikom ispitivanja njegove uloge u slucaju ubistva cerke Ivana Stambolica kod Budve koje je kao osnovni tuzilac(tada) iz Kotora prikrio i prikaza kao saobracajnu nesrecu pa sve do slucaja Trsteno i milionske stete po drzavu prilikom prodaje te plaze.!!!!!
A KAKO TI TO SVE ZNAŠ , AKO NISI SRBIN ⁉️
PROMIJENI BRATE IME I PREZIME , Npr . u Śprdnjo Źgubidan ( Pravo Dukljansko ) , nemo da te više čujem da si progovorio Srpski , no staroilirski iśključivo , pa onda śeri , śugo , śugava , a ako se uśereś dobićeš po prknu zato što si se uśro ❗?
Žao mi je Mika. Advokatura mu je išla od ruke a ovo što priča zove se mlaćenje prazne slame SRBIJANSKOG ZETA!
Овом Живковићу нису козе на броју…
Он не припада никаквој нацији. Овај масон је безлична, ендемска врста Монтенегра.
miko,stara tranjo udbaska, samo za tebe. Ne tuguj nocas gore glavu,montenegro ljubavi…
Неће и не могу они то схватити. Незнање и задрто папагајско позивање и величање црногорства и појма црногорска нација су рак рана и цијепање православног, већинског и државотворног бића. То максимално користе Албанци и муслимани. За разлику од муслимана, који су се појагмили и продали за функције, плате, кредите, станове, Албанци ( једини државотворни народ, поред Срба) заокружују државност албанских подручја и интеграцију са Албанијом.
Несвјесни, атеисти Црногорци, још живе у самохвалисању, бусању, а у ствари постају потпуно извитоперена маса без писма, језика, цркве, историје. Зато не чуди да су једино симпатични усташама у Хрватској и најцрњим муслиманским елементима у БиХ.
Mene samo zanima od ovih nazovi „crnogoraca“ da nam objasne ko su bili crnogorci i koje narodnosti prje neg je i stvorena zemlja pod nazivom Crna Gora? Da li su se i prije Crne Gore zvali crnogorci i da li im je narodnost i tada bila crnogorska?! A i to da se zna ko je napravio Crnu Goru kao državu , crkva je napravila Crnu Goru i crkva je okupila narod i plemena da se ujedine i žive u zemlji koja će se zvati Crna Gora! A oni toj crkvi koja je napravila Crnu Goru traže papire , kaoštp reče Matija Bećković – da parafraziram “ oni Majci svojoj papire traže“! Ođe su na djeluprljave rabote ovih poput živkovića i krivokapića i adžića iz SDP-a da šire laž i lažnu istoriju i o Crnoj Gori i o narodnosti. I ođe nije na djelu živkoviću lažni čoječe, nikakvo posrbljavanje na djelu, već vaše rasrbljavanje , NEISKRENI I LAŽNI ČOJEČE!
….a ,ko su šta su , i odakle su ovi koji sebe nazivaju severnim makedoncima , po logici treba da postoje i južni makedonci , gde su !?
P.S.Komunizam je bio najveća alhemičarska laboratorija surogat nacija !
Име му је сплачина и трања од човјека!
КРАВУЉИНА, ето како.
Ово је одговор г-дину zoranu на његов коментар. Извињавам се што је грешком постављен на погрешно мјесто.
FASISTI su uvjek nasrtali na SRPSTVO i Srpske zemlje.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora Srpska Sparta.
miodrag zivkovic nije srbin ,a sto je
Kukali su Talijani ,dosadni su Cetinjani.. dok Im zene pirco puni, muzevi im sve spijuni. Cast izuzetcima. Ovo vam je za traktore I tompsona. Samo sto ovdje ima malo sale malo zbilje. A dje si bane traktoristo?
Ko tebe.pita kretenu
Boli te istina cetinjac?
Они краду све од нас и изврћу. Сви знају да расрбљавање траје 30 година, а они га замјене са посрбљавање. Не знају ни своју пјесму смислити но пјевају „није ово српско легло… итд да не дужим.
Покушали су они присвојити Његоша, Петра првог,краља Николу, али виђеше шта су ови у писаној форми оставили иза себе па одустадоше. Јадне и неиспуњене душе. Мислили су да ће лажним учењем овај народ преобратити али су заборавили на шта ударају, па сад плачу.
Procitajte knjigu“nekoliko krvavih stranica iz albuma Karadjordjevica,kad ste tako osvijesteni. Pisana je od nasih ljudi 1921 godine o dogadjanjima pod velikosrpskom okupacijom I kako je do nje doslo. Da nebi bilo da su rezimski istoricari pisali
Pored ovakvih budala koje su bile na vlasti nije ni čudo što je vaskrsao narod Crne Gore. Pogotovo srpski narod koji se morao od ovakvih braniti i odbraniti! Samo jedna ispravka gospodinu budali, ne zadnjih 30 već zadnjih zadnjih 300 godina se srbi iz Crne Gore brane od raznoraznih srbomrzaca u Crnoj Gori. Našli biste vi i sad „rešenje“ za srpsko pitanje u C. Gori ali ne ide sad u 21 veku baš da opet ubijate naše sveštenike kao što ste to več radili sredinom prošlog veka. Malo je to demode a i nije po standardima svetske demokratije i NATOa inače verujem da vam to ni sada u 21 veku nebi bio problem. Zato gnjido jedna mrš u mišiju rupu i zapamti da nas niste pobedili ni posle drugog sv rata a ni sad i nećete nikad jer volimo da budemo to što jesmo, što smo bili i što ćemo biti..
Одакле измигољи ова ‘људска громада’?
Benjamin Kalaj je i ovdje kod nas htio da stvori bosansku naciju i ta ideja ponovo oživljava, sa „bosanskim jezikom „i“ bosancima“.
Inače da vam ispričam:
Bilo je to davne 1975. kad smo se na moja žena i ja tek vjenčani i na bračnom putovanju iz Italije spustili u Herceg Novi, gdje je moj tetak, Crnogorac s Njeguša imao stan na Savini, da sa sastrom od tetke provedemo još desetak dana.
Inače, pisao sam već o tome, da sam kao dječak, povodom pojave Tempovih memoara, pitao jednom mog tetka (svi oni žive u Beoradu preko 100 godina, imaju kuću odmah preko puta Hrama Svetog Save, mi djeca se igrali u porti gdje se bio smješten neki parking za kamione!) šta je on, a on me prostelio pogledom – kako to uopšte mogu da pitam. Tad, kao dječak sam shvatio da su Crnogorci „Srbi na kvadrat“ – najčestitiji dio srpstva.
Pa da se vratim u ’75. – odlučimo da odem na Lovćen, da posjetimo Njegošev grob i spomenik. Put je vodio serpentinama, i kad smo se popeli na plato, provezli smo se kroz Njeguše. Moja sestra od tetke nas zaustavi pred jednom omanjom kućicom odmah na cesti, s obrazloženjem da je to njihovo rodno selo i rodna kuća njenog prađeda, odakle su svi potekli.
Izađemo iz auta i pred kućom zateknemo jednu staricu, sva pogurena od godina. Ona nas zove u kuću, ali mi se žurimo, hoćemo da stignemo do spomenika, a i za povratak treba vremena, pa nakon kraćeg razgovora pristojno se zahvalimo i produžimo dalje.
Poslije desetak- petnaest dana STIGNE VIJEST u Beograd da NISMO HTJELI U KUĆU DA UĐEMO!
Bio sam uvijek jako ponosan na svog tetka Srbina i Crnogorca, svi smo ga u porodici jako voljeli i poštovali.
sta li je ovaj kravatirani u svom zivotu radio