IN4S

IN4S portal

Slavko Perović o Dedeiću i NVO CPC: To je čista UDBA (VIDEO)

Obnovljenu CPC ubrzo će preuzeti Udba, a totalno će je preuzeti dolaskom Dedeića za njenog mitropolita i sve to posredstvom teškog i sramotnog izdajnika LSCG Steva Vučinića

O tome ko je osnovao nevladinu organizaciju „Crnogorska pravoslavna crkva“ i kakva je njena uloga, svojevremeno je svjedočio i nekadašnji lider Liberalnog saveza Crne Gore Slavko Perović.

Evo šta je Perović kazao o NVO CPC:

Obnovljenu CPC ubrzo će preuzeti Udba, a totalno će je preuzeti dolaskom Dedeića za njenog mitropolita i sve to posredstvom teškog i sramotnog izdajnika LSCG Steva Vučinića.

Da li je slučajno što se, na Lučin dan, na Cetinje,… pred Dedaićem okupilo samo dvjesta, svi, svi skoro do zadnjeg prisutnog, svi udbaši?

Sve vam ovo govorim kao čovjek koji je lično pokrenuo postupak za obnovu ….“.

Podjelite tekst putem:

45 thoughts on “Slavko Perović o Dedeiću i NVO CPC: To je čista UDBA (VIDEO)

  1. @stanislavu
    Nema dokaza da je porijeklo Nemanjica srpsko, ali eto tako se uvrijezilo.
    Vasoj istorijskoj prici romanticarsko-guslarskoj vjerujem taman toliko kao epskim glupostima da je istorijski Vuk Brankovic izdao na Kosovu, kao i izmisljotinama o Milosu Obilicu, koji nije istorijska licnost, kao ni vecina junaka Kosovskog ciklusa.
    Prema dnk analizama Srbima su blizi Hrvati nego Crnogorci. Pop Dukljanin je napiso djelo „Kraljevstvo Slovena“, a ne Kraljevstvo Srba, zar ne. Provobitno pojam Srbin je oznacavao statusni, socijalni element stanovnistva, servus=podloznik, a tek kasnije je postao etnicka i nacionalna odrednica. Dukljani nijesu Srbi, a Dukljani su dobili naziv po imenu grada Doclea i imenu ilirskog plemena Docleata. Preci Crnogoraca su Dukljani, ne dalji rodjaci Srbi.

    1
    1
    1. Nema dokaza da je porijeklo Nemanjica srpsko, ali eto tako se uvrijezilo.

      U poveljama Nemanjića se stalno pominje srbsko ime, tako da u to nema sumnje. Vanjda sami najbolje znaju šta su i ko su! Uzgred, oni nikada ne pišu hiljadu,gr.riječ koje se uvriježila kod nas kasnije ili u Dalmaciji možda i ranije,od grčkih kolonija!? već svi i uvijek pišu TISUĆU.

      Vasoj istorijskoj prici romanticarsko-guslarskoj vjerujem taman toliko

      Moja priča nije romantičarsko-guslarska, a tvoja je svakako ideološko-falsifikatorska kroz prizmu Zagreba i Vatikana, koji je imao najstariju falsifikatorsku školu, kako prizna i sam katolički bogoslov istinski a ne lanjni (kao ti) DR Goran Šarić. Ti si se titulisao doktoratom i prije nego si ga preko veze dobio.

      kao epskim glupostima da je istorijski Vuk Brankovic izdao na Kosovu,

      Ima više tumačenja te priče.Jedno je da su Dubrovčani,pokatoličeni spinovali tu priču jer su bili ljuti na Brankoviće koji su jedini kasnije ostali dosljedni pravoslavci. Ivan Kapistran je Đurađa Brankovića u stare dane gledao pokatoličiti a ovaj je odbio da ga nije pamet napustila da se blamira u starosti da mu se smiju ljudi i potomstvo. Jer to je jedna od malbrojnih srbskih vladarskih porodica koja se nije ni u 1 članu porodice ni islamizirala ni pokatoličila,za razliku od nekih Crnojevića, Kosača i dr. Druga je verzija da je nakon Kosovskog boja,koji je u mnogo čemu mitski,ima i knjiga PRAKOSOVO,što to dokazuje od Lome… bila još jedna kosovska bitka u kojoj su neki Brankovići stali na starnu Turaka,usljed međudinastičkih previranja i da je otuda to.Kako god bilo,nesporna je istina da kitsko guslarskog ima dosta,ali to spada u domen naše kulture toga i kasnijih vremena kada nije bilo istorijske nauke,i to je za poštovanje.

      kao i izmisljotinama o Milosu Obilicu, koji nije istorijska licnost, kao ni vecina junaka Kosovskog ciklusa.

      Ljutica Bogdan. Znam da se Petar Bogdani, katolički biskup poziva na njega da mu je potomak..a u vezi Obilića jasno je da jeste istorijska ličnost jer Murat se nije SAMOUBIO pa su to svi združeno pripisali da je učinio neki naš čovjek,po kojem u CG ima i OBILIĆA MEDALJA I OBILIĆA POLJANA NA Cetinju. Turski izvori priznaju da je to jedini sultan ikada ubijen od neprijatelja..u boju..pa je jasno da ako je ubijen da je ubijen sa naše strane i to od osobe koju istorija i narodne pjesme znaju pod tim imenom.

      Prema dnk analizama Srbima su blizi Hrvati nego Crnogorci.

      Nema Srba i Cgca,samo Cgca i Brđana…jer šta su Srbi? Srbi iz Like, Slavonije, Hercegovine sv Save, Bosne ili samo Srbijanci po tebi? Tu si nejasan. a da ti je istina draga Cgcic su nacionalni Srbi i do 1918 i nakon toga sve do 1945 svi,a nakon toga po nalogu partije neki kao ne.. Šta su današnji Hrvati nego 90 posto Srbi bivši,a Srbijanci imaju još najmanje srbskog od starine,Srbi su toliko koliko je tu došlo cgskih i brđanslkih i herc Srba.

      Pop Dukljanin je napiso djelo „Kraljevstvo Slovena“, a ne Kraljevstvo Srba, zar ne.

      Da, ali termin Slavonija,Slovini i Srbi su sinonimi dok termin Rašani i Srbi ranije možda i nisu bili,kao od Nemanjića. Jer kada u Kraljevstvu Slavena od Orbinija na naslovnici vidimo RAŠKU,SRBIJU,BOSNU,HR,DALMACIJU,BUGARSKU jasno je da Raška nije Srbija i znamo da je od Raške južnije,a šta je to onda nego ranija Duklja ili Zeta…jer bi i taj kraj naveo,a kako ne navodi jasno je da je stara SRBIJA: KIM, MK,i to i onaj grčki dio,arbanija-sarbanija i cg,sa hercegovinom i južnom Dalmacijom i Dubrovnikom.
      +++

      Provobitno pojam Srbin je oznacavao statusni, socijalni element stanovnistva, servus=podloznik, a tek kasnije je postao etnicka i nacionalna odrednica.

      Da, SERbi su vojno plemićka usluga za privilegije,od antike do danas,i Srbi više naseljavaju granice,krajine..a Cg je par ekselans ratnička državica gdje se sve srbsko plemstvo nepoturčeno sklonilo..otuda priča o iskri slobode Srbinove koje je CG oluvala! To pominje i Petar Prvi i mnogi nakon njega.pa i Krsto Popović,kojeg posthumno desrbizirate,jer nemate karaktera. Kasnije se vremenom formiraju Srbi kao narod,i prije Nemanjića,jer se pod tim imenom i u 9.v pominju,a imamoi Lužičk Srbe i druge..

      Dukljani nijesu Srbi, a Dukljani su dobili naziv po imenu grada Doclea i imenu ilirskog plemena Docleata. Preci Crnogoraca su Dukljani, ne dalji rodjaci Srbi.

      Duklja je po Milojeviću bila na Šarplanini i nije ona podgorička,a vjerujem da je tako jer se to ime sačuvalo na sjeveru Arbanije,kao DUKĐIN.DUKLJAĐIN..možda je od duks,dukatus…i u novije vrijeme imamo Duku od Meduna i dr.slične prevarante,zanimljivo najviše na tom vašem prostoru! i danas ih ima na izvoz. Dukljani dakako jesu Srbi jer ih tako naziva i Skilica i Andrija Miošić i Farlati-Koleti,sve učeni ljudi..a i primas SRBIJE nije u novoj Karađorđevoj Srbiji no staroj u tim krajevima južnijim.

  2. Možeš da se postidš pred ovim časnim katolikom,ili,nemate šta da se pozivate nikad više 1918. kada je vaša parola NIKADA VIŠE VELIKOSRBSKA CRNA GORA…a time dokazujete da sa CG nemate ništa sem što ste samo tjelesni potomci tih junaka!

    Milo Jovović, srbski pjesnik iz Bara

    SRPSTVU

    Milo mi je srpstvo moje,
    I za njim sam gotov mr’jeti;
    Milo mi je, i za njim ću
    Moji život pregorjeti.

    Milo mi je, pa se kunem,
    Da u vatru i u vodu,
    Spravan jesam svakog časa
    Mr’jet za srpstvo i slobodu.

    Milo mi je svrhu svega,
    Slatko mi je za njim mr’jeti,
    Kada njega vr’jeđa kalja,
    Tuđa ruka, dušman kleti.

    Milo mi je, svjetu kažem
    Srpkinja me porodila,
    Pa kako mi nećebiti
    Domovina moja mila?

    Milo mi je jednom r’ječi
    Srpstvo moje, dika moja,
    U njem samo dua može
    Sreću naći i pokoja.

    Za Srpstvo mi duša diše,
    Za srpstvo mi srce gori:
    Njemu želim svaku sreću
    I napredak čekam skori.

    Za srpstvo ću na bojište
    Bojnim kopljem u rukama:
    Za srpstvo kako rekoh
    Po sred vode, po sred plama.

    Milo mi je srpstvo moje,
    I za njem sam gotov mr’jeti:
    Milo mi je i za njim ću
    Moji život pregorjeti.

    Milo Jovović, „Slovanski svet “, broj 4., U Beču, 5. februara 1896., str. 464.

    https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:doc-IL0URIBI/9d5eda80-245c-4760-a0d4-e7592d103882/PDF

  3. @stanislave, na tvoje blasfemicne i nebulozne gluposti na licnoj osnovi necu reagovati.
    Cinjenice su sljedece.
    Pravoslavlja nema u Duklji dok.je Raska nije okupirala pod vodjstvom Nemanje, koji je kao izbjeglica sa roditeljima pobjegao kao dijete u Duklju i bio krsten kao katolik u katolickoj drzavi. Nemanja je porusio dukljanske gradove, a prva crnogorska dinastija Vojislavljevic bila je nakon diobe 1054 katolicka. I sin Nemanjin Vukan je bio katolik i kao takav je bio namjesnik u Zeti. Prije okupatora RastkaNemanjica nema pravoslavlja u Crnoj Gori. Ja sam po nasljedju i obicajnom pravu pravoslavac, premda sam agnostik.
    Zar nije Dusan Nemanjic nudio Papi da prevede Srbe u katolike i sam da se pokatolici da bi ga ovaj zastitio od Madjara.
    No ja savremenim Panta Sreckovicima ne mogu nista dokazati. Srpski istoricar Relja Novakovic je dokazao da Dukljani i Srbi nijesu isto. I Konstantin Porfirogenit takodje davno bas davno.

    1. @stanislave, na tvoje blasfemicne i nebulozne gluposti na licnoj osnovi necu reagovati.

      Blasfemija je bogohuljenje a ti nisi božanstvo, iako je Srbima svojstvena gordost, ponos, sujeta,jer smo ratničko plemićki stalež antički. Cgci su par ekselans, ne samo svetosavski, no i antički Srbi, kakvih ima širom svijeta.

      Cinjenice su sljedece.
      Pravoslavlja nema u Duklji dok.je Raska nije okupirala pod vodjstvom Nemanje,

      Apsolutna laž! Duklja je srednjovjekovna srpska država koja je postojala od 7. vijeka do druge polovine 12. vijeka, većim dijelom na prostoru današnje Crne Gore i sjeverne Albanije. Najstariji zapisi iz hrišćanske Duklje pisani su grčkim i latinskim jezikom,koji su bili u Romejskom carstvu ravnopravni do oko 10.v.kada primat dobija helenski. Prije 1054. nema podjeljene crkve a do tada su se sfere uticaja mijenjale od vremena do vremena,što znači da je Duklja bila i pravoslavna. Tvoj rimokatolički ekskluzivizam falsifikatorski ne može da poništi činjenicu da je Dalmacija cijela,pa i Duklja bila pod crkvenom sferom Carigrada,ali o tome nerado govore propagandisti rkc politike. Ako je Barska nadbiskupija osnovana pola vijeka nakon smrti sv Jovana Vladimira, dakle do tada rkc tu nije bilo,kao što nije bilo ni Svetosavlja do 1219,ali je bilo Srba i pravoslavlja i do tada. Pod Carigradom ili samostalno ili kako kada,manje je bitno. A periodi i pod Rimom prije raskola ne znače katolicizam već pravoslavlje rimsko,jer su još imali isti Simbol vjere kao mi danas,dakle nisu otpali od nikeo-carigradske dogmatike.

      Evo šta o osnivanju RKC kod nas piše Zg Obzor,a prenose jedne cg novine:

      https://sr.wikipedia.org/sr/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8_(%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8)

      Barska nadbiskupija je osnovana sa ciljem ukidanja glagoljice [1]

      Cetinjski vjesnik, br.22. 17.3.1910., članak: Odziv štampe, ukucati br.str.1. Cetinje. 1910.

      http://www.dlib.me/sken_prikaz_1_f.php?id_jedinice=4079&skrd=1#

      ako je tako,a je,jer glagoljice tu više nema,ni nakon slabih pokušaje Šimuna Milinovića da je obnovi,a u Hrvatskoj je odavno ukinuta,dakle RKC je tu okupatorska vjera koja ima misiju zatiranja narodnog duha,pisma,jezika,narodne misli.Da nije bilo Svetosavlja i Srba iz unutrašnjosti,neromanizovanih,i nepokatoličenih danas bi Dalmacija bila Italija,jer su budioci narodne misli bili i u rkc naši noviji izrodi kao Vicko Zmajević i sl,koji je,uzgred Crnogorac porijeklom,ali kao katolik isparava kod njega crnogorstvo i Dalmatinac je…

      Raška nije okupirala Duklju no oslobodila od Grka i grčkog uticaja,jer i u Žitiju Simoena od Stefana prvpvjenčanog tako piše,a i Crnojevići i Balšići slavoslovno govore i pišu o Nemanjićima. Bezbroj mjestonima SAVIN KUK,SAVINA,i sl dokazuju da Sava tu nije bio omrženi okupator no osloboditelj,a čak i među katolicima Primorja su Nemanjići dobrodošli.

      +++

      koji je kao izbjeglica sa roditeljima pobjegao kao dijete u Duklju i bio krsten kao katolik u katolickoj drzavi.

      U tom trenutku, da, Duklja je bila pokatoličen kraj,raznim spletkama i okupacijama,kao i danas i uvijek kroz istoriju,i prije Nemanjića se još to desilo, ali ranije, Duklja je slavenska i pravoslavna oblast. Jačanjem države Nemanjića,narod se vraća pravoslavlju, baš kako su se i skoro svi Fatići u proširenoj CG u Vasojevićima. povratili pravoslavlju. Ali koga su se domogli RKC i Mlečani TI SU ŠIPTARENI,I DANAS JE TAKO. Šestani su već jezički poarbanašeni i skroz bi otpali da nije bilo Nikole i CG na tom prostoru,pa su došli sebi.i SADA TREBA DA počinjemo priču od pola? ne,nego neka se sve redom kaže,pta je i kako bilo. Šest je naš broj,i po tome Šestani.Bili su pravoslavni ali vjekovima su im slali misionare rkc i preko potkupljivanja Turaka ih katoličili,a mnogi su tu i islamizirani.

      +++

      Nemanja je porusio dukljanske gradove, a prva crnogorska dinastija Vojislavljevic bila je nakon diobe 1054 katolicka.

      Dakle, Nemanja je porušio gradove Duklje koje su držali okupatori Grci a prema svom narodu tu je bio dobar. Isto je Nikola onda porušio cgske gradove,dukljanske,kada je spaljivao Bar i Ulcinj,i on je po takvoj logici okupator,ali ne,on je oslobodilac od Turaka. Nemanja od Grka, Nikola od Turaka. Jer, kako to da su Tuci vjekovima toliko Cgcima bili neprijatelji,i pored turčenja nekih,a Nemanjiće slave i Crnojevići i Balšići,i kao svece,Zećani dakle…jer su ih smatrali pripadnicima svoga naroda! Crnojevićima 1494 Nemanjića 3 plus Arsenije sveci u kalendaru,a vama okupatori. Danilo Petrović je neko koga je Vicko Zmajević iz dna duše mrzio kao Srbina i šizmatika,a ti baš imaš isti stav kao Vicko Zmajević,koji je iz stare cg sišao u Boku i pokatoličio se,rasrbio,i postao sluga rkc politike,za privilegije,baš kao Milo,ti i kompanija – izdajnika. Dakle SPC je temelj istinskom crnogorstvu,jer kao narodna crkva čuva narodni duh,a rkc i islam su ovdje okupatorske religije,a ne pravoslavlje, Svetosavlje,koje čuva narodni duh.

      +++

      I sin Nemanjin Vukan je bio katolik i kao takav je bio namjesnik u Zeti.

      Ali ta politička kalkulisanja i u Bosni i u Duklji,vladara,malo ovo,malo ono,po opasnosti i potrebi nisu ništa! Činjenica je da je RKC opasnost za narodni duh,a Svetosavlje je čuvar toga duha. Eto, imaš u CG katolike od kojih su u Boki tzv Hrvati,u Baru su neki nesrbski Cgci, a južnije i Albanci. 3 nacije…a od pravoslavnih svi su Cgci,lokalno ili neki od 14 nacionalno…to je dokaz da je pravoslavlje tu čuvar narodnog a rkc razgraditelj istoga. Vi bi bili danas Talijani da nije bilo Nemanjića i SPC. A jasno mi je da za time patite…

      +++

      Prije okupatora RastkaNemanjica nema pravoslavlja u Crnoj Gori.

      Nema Svetosavlja ali SRBSTVA I PRAVOSLAVLJA IMA. Koga je onda Skilica smatrao Srbima ako spominje zemlju Srba tu? Dakle Srbi svakako,a vjerski,kako kada,kako ko.Srbstvo bi isparavalo paralelno sa pokatoličavanjem.to je tako prirodno,jer okupator ne da narodno ime,pismo,jezik,misao… Ako su tebi Nemanjići okupatori a Crnojevićima i Balšićima nisu, no sveci,dakle ti ne samo DA NEMAŠ NIŠTA SA CGCIMA I BRĐANIMA NO ni sa Zećanima! suštinski,po duhu si im stran,i nemaš na njih šta da se pozivaš!

      +++

      Ja sam po nasljedju i obicajnom pravu pravoslavac, premda sam agnostik.

      Poštujem svačije pravo na vjersko uvjerenje, ali ne može po kanonima antiklerikalac osnivati klerikalnu organizaciji iliti Crkvu. To je kao da Hitler osniva humanitarnu organizaciju. Vi ste osnovali vjersko političku zajedinicu,nekanonsku,jer je vaš „vjerski“ lider „rukopoloženi“ od raskolnika koji su se sami kasnije pokajali i vratili u okrilje kanonske BPC. A u raskolu sv tajna rukopoloženja je nevalidna,po kanonima. rukopolaganje bađ i postoji da se zna red,a ne da svako radi šta mu se dopadne. Uostalom ta vaša parasinagoga nema isti duh cg crkve prije 1918.koja slavi sv Savu i dr.i ima velikosrbski duh,a Nikola je smatra samo 1 od srbskih mitropolija. da je samoglava sama bi sebe rukopolagala.To su činjenice, vama bolne! A i tolike ste neznalice da ste na ikonostasu na Cetinju stavili Ivana Crnojevića desno od Isusa a tu treba da stoji sv Jovan.a Ivan Crnojević bi trebao lijevo od Bogorodice,ali kako to da UDBAŠI SVE ZNAJU??? Uostalom sin Ivanov slavi Nemanju i Savu i Dečanskog a vi ih izbacili iz koledara…dakle nemate isti duh ni sa tadašnjom zetskom mitropolijom.

      +++

      Zar nije Dusan Nemanjic nudio Papi da prevede Srbe u katolike i sam da se pokatolici da bi ga ovaj zastitio od Madjara.

      Ako se ne varam,papa i mrzi Milutina i Duašana jer se nisu pokatoličili,i zato je pustio Turke u naš kraj,da se osveti i nama i protestantima,tj da idu dalje ka Evropi sjevernije..tako bar piše Mihovil Pavlinovi,iako katolik.

      +++
      No ja savremenim Panta Sreckovicima ne mogu nista dokazati. Srpski istoricar Relja Novakovic je dokazao da Dukljani i Srbi nijesu isto.

      Dukljani kao pokatoličavani svakako da gube srbsku misao,kao i ti i svi vi zaraženi brozomorom,ali Dukljane i Farlati i Koleti,katolici vide kao Srbe i Skilica…A Farlati je imao sve arhive sa naših prostora koji su bestraga nestali u Italiji…tobože,a od toga piše sv Ilirik gdje Dukljane naziva Srbima,dukljanski Srbi i dukljanska Srbija. Isto,mnogo ranije piše Skilica,da u Duklji žve Srbi a još ranije Ajnhard da su Srbi u Dalmaciji,dakle zapadno od Drine. Danas su te istine tabu i jeres,jer se dokazuje da Srba nikada nigdje i nema,jer su takve zapadne politike od kojih ste vi debelo plaćeni da radite izdajnički posao.Ali vama na dušu!
      +++

      I Konstantin Porfirogenit takodje davno bas davno.

      To je objasnio jedan Hrvat,zašto izostavlja Dukljane navesti kao Srbe. Smatra da je razlog taj što je Duklja tada u romejskoj sferi uticaja,pa nerado tu spominju Srbe.

      Budak, Neven (1994). Prva stoljeća Hrvatske. Hrvatska Sveučilišna Nakl. ISBN 978-953-169-032-4.

      Vi nemate razloga kao papofili i zapadoljupci da se smatrate Crnogorcima,jer cg ime je vezano za pravoslavlje,Svetosavlje,velikosrbstvo. Ništa nema nakaradnije kada se poivate na Nikolu ili Njegoša,ili Zećane Crnojeviće i Balšiće a Nemanjića držite za okupatore. Hr kulturna politike je skroz obuzela vaše duše i mislite kao kakav hrvatski šovinista,dok sa druge strane i u Hrvatskoj ima poštenijih naučnika kao Jakovina, Šarić i sl. Ali, uvijek je bilo ljudi nižeg morala koji se prodaju za novac i plešu kako gazda svira. Tako da mene ne čudi vaša mentalna blokada za svaku istinu i logiku,vama je bitno samo da Cgci nisu bili Srbi,a jesu,samo da Zećani mrze Nemanjiće a ne mrze no ih drže za svece,i da su Dukljani nesrbi a nisu no su Srbi,neki nekada pravoslavni,nekada pokatoličleni,ali uvijek SLAVENSKI…mada se učeniji slabog morala uvijek toga stide,pa tako imamo i Jeronima koji pipe oprosti mi Bože što sam Dalmatinac,a Holeček je u Šibeniku sreo našu djevojku koja se stidi slavenskog jezika,isto u Dubrovniku neki intelektualci iz minulih stoljeća…što su naginjali romanizmu.

  4. Uzgred.djuradj pevi balšić je u peći sa Lazarom sazvao sabor za izbor novog patrijarha.toliko o njihovom katolicizmu.haha.

  5. Ponovo demant pisanja Adžića,jer prvi put nije ili poslano ili objavljeno od admina?!

    Balsici su bili katolici i priznavali su papu Urbana V za svog duhovnog poglavara,

    Tvoja opčinjenost papom je očigledna a Cgci su imali ogromnu mržnju prema katolicizmu zbog velike mržnje naših pokatoličenih izroda,kao Zmajevića i sl.koji su sve crnogorsko i pravoslavno u Primorju sabotirali,kao Vicko Zmajević gradnju prav.cr u Budvi,što se bunio zbog litije mitropolita skenderijsko primorskog Danila u Kotoru itd… Balšići su bili,kako koji i kako kada…Neki pravoslavni,izvorno i iskreno,a neki su kalkulisali sa katolicizmom iz političkih razloga. Svakako su po sopstvenom stavu Srbi i potomci Nemanjića. Oni kada to napišu ti kažeš sve su samo ne Srbi,dakle da vjerujemo jednom Adžiću a ne Njima samima!? Srba katolika je tu bilo i prije Nemanjića,Barska bitka,Sklicia pominje Srbe u Duklji,kao i Farlati i KOleti u svetom Iliriku Srbe Dukljane i dukljansku Srbiju. Ajnhard 822.piše o Srbima koji kontrolišu veliki dio Dalmacije,koja je tada Dalmacija današnja plus skoro sva BIH. Kačić Miošić piše da kraljevaše u srbskoj zemlji Mihailo i Bodin. Sava Petrović piše Dubrovčanima kao Srbin Srbima. Farlati o Pavlimiru da je kralj Srba,a Palmotić da je on osnovao Dubrovnik. Petar Bogdani,biskup,pipe da je Srbin od Ljutice Bogdana potomak..a on je na 100 leka,šiptarski novac. a Martin Segon je isto biskup a Srbin iz Novomonta ili Novog Brda na Kosovu porijeklom,a rođen u Kotoru…Dakle PRIMASI SRBIJE su bili manje više Srbi katolici,ali je RKC gupila vremenom slavenstvo i srbstvo kao i pravoslavlje u Primorju,npr Vladimir i Dalmacija su bili pravoslavni,to i katolički bogoslov i istoričar arić tvrdi da je Dalmacija bila pravoslavna…a to se krije..pola vijeka nakon smrti Vladimira se tu formira RKC,da guši glagoicu i narodni duh kako piše Obzir zagrebački. Mlečani su od Srba katolika stvarali od Sarbanasa Šiptare.I prije Nemanjića je taj kraj pokatoličen ali za Savine crkve dolazi sebi,vraća se narodnom duhu.

    Djuradj II je odbio da ucestvuje u Kosovskom boju 1389,

    O tome pišu Istorije CG Vasilija i mislim Petra Prvog jer su krenuli pa zakasnili i zbog toga žalili. A svakako je bilo ranije i kasnije mešudinastičkih sukoba unutarsrbskih kao i 118 što vi želite lažno predstavljati kao sukob različitih naroda. Bališići su svoje rekli,potomci su Nemanjića i time se Dubrovčanima hvale!

    +++

    a ucestovali su braca Hrvati pod vodjstvom viteza Ivana Palizne. Itd. Dukljani/Zecani Crnogorci bili su svi katolici dok ih nije popravoslavio Rasto Nemanjic.

    Veći dio današnje CG je bio RAŠKA,a manji dio Duklja,Zeta..pa je zanimljivo to vaše (ovo nije persiranje,govorim u 2.licu množine) ignorisanje tih istina! Sava je vratio svoje i period nakon njega. Zetsku ravnicu Zmajević zove srbskom ravnicom. Primorje uže jeste bilo duže katoličko ali samo okupatorskim politikama Mlečana i drugih kasnijih okupatora. Paralelno s tim je išla romanizacija,pa tako u doba Vicka Zmajevića malo koji biskup strani zna naš jezik a srbski je u Dubrivniku kao zvanični i zabranjivan od Mlečana. Da li je RKC pokatoličila Dukljane nakon Vladimira pola vijeka,kada je osnovana? da,ali o tome šutite!

    +++

    Duklja/Zeta je do 1403 u smislu drzavne vjere bila katolicka,

    pa i sada je državna vjera sekta CPC ali nema podrđku u narodu.državno politička realnost je manje bitna,iako se slabije morlani dio naroda tome povinuje. RKC djeluje mitom i korpucijom,i za Vicka Zmajevića iri misiju u Srbiji potkupljujući Turke,ali i kasnije u Kukuškoj uniji u mk.

    +++

    a Dukljani, moji etnicki preci primili su hriscanstvo po latinskom obredu i bili u zapadnoj sferi.

    Ne, tvoji preci su Pivljani,Hercegovci sv Save. Vule Adžić je imao srbska nastojanja i zato prelazi u CG. https://sr.wikipedia.org/sr/%D0%92%D1%83%D0%BB%D0%B5_%D0%90%D1%9F%D0%B8%D1%9B

    Dakle,iako ti patiš za nekakvim romansko katoličkim porijeklom,kao tipičan izrod, jer se stidiš predaka,lažeš samoga sebe a nas ne možeš. Tebi je blizak Mardarije unijata s kojim sv Vasilije koji ide u Peć kao u svoju crkvunije bio zbog toga dobar… A CG znamo koga slavi sv Vasilija a ne Mardarija,izdajnika,kao i Miraš što je danas.
    +++

    To priznaje i cuveni medijavelista istoricar akademik Sima Cirkovic.

    Svaka vlast ima svoje dvorske istoričare.Karađorđeviće Andriju Luburića,koji pljuje Petroviće,danas Milo Andrijaševića pa i tebe,doduše više kao pamfletistu nižeg ranga. Još niže je Ćosja Miroslav,rođak Redžepa Ćosje i koji pati što je srbskog brđanskog porijekla..i želi obrnutu „istinu“ da su Ćosje izvorno to a ne Ćosovići. Sima Ć.je bio komunistički istorik,PA NE ČUDI DA GA VOLITE CITIRATI.

    +++

    To cak i Vladimir Corovic priznaje.

    O njemu Adam Pribićević piše:

    Adam Pribićević u svojim memoarima „Moj život“ (str.114. i 115.) spominje Vladimira Ćorovića: „Spomenuću da me je u Užicu pokušao uvrediti jedan istaknut čovek… Taj gospodin bio je profesor univerziteta, vlasnik 33.stepena članstva slobodnih zidara, do. Ćorović. On me je u Užicu ironično pitao: „Pa zar i Vi bežite, g. Pribićeviću?“ Ja sam mu odgovorio uvredljivo: „Pa vi mislite da samo Vi imate pravo izvući svoj tur iz pogibije?“ Ućutao je. Znao je da mu ne bih oćutao, da je još progovorio. On je bio zvanični istoriograf. Kao slobodni zidar, on je bio bezuslovno uz Engleze, pa i engleske kapitalističke pljačkaše. Znao je za moju borbu protiv Trepča radnika, u korist naše radničke sirotinje. Borbu protiv engleskih pljačkaša on je držao za borbu protiv engleskog naroda, odnosno za prijateljstvo prema Nemcima… Ovaj naš istoričar pustio bi engleske kapitaliste da isisaju sve sokove naše zemlje, pod izgovorom antinemačkog stava. I tu nastaje pitanje može li se ovakvom istoričaru, koji klasifikuje današnje činjenice, verovati, kada piše o zamršenim istorijskim činjenicicama?“

    I Cetinjski vjesnik izražava nezadovoljstvo zbog tendencioznog prikazivanja knjizevnosti Crne Gore u listu Bosanska vila. Glavnu krivicu za takvu, po njima, pristrasnost snosi glavni urednik Vladimir Ćorović.

    +++
    A Balsici nijesu porijeklom od Nemanjica po muskoj liniji.

    SAMI KAŽU da su im preci Nemanjići.Priča o Provansi ne znam čime je potkrepljena i to sami nigdne ne navode,samo se na Nemanjiće pozivaju.

    +++

    Vjerovatno su francuskog porijekla, ali ne srpskog.

    Dakle,kada sami napišu da su im preci Nemanjići onda nisu Srbi i to kao svakako nisu Srbi, ali sve drugo može da dođe u obzir,tipičnni duh samoporicanja izroda.Imamo konkretan prvokalsni izvor koji demantuje ničim! svojim željama i buncanjima. Mada sam čitao o slavenskim tragovima i Provanse.

    +++

    Pop Dukljanin Grgur barski nije bio Srbin.

    Je,po porijeklu ali inficiran rkc i falsifikovan nije..sam piše da Drina dijeli Srbiju na Rašku i Duklju a Rački da on tuguje za padom Časlavljeve Srbije…dakle Rački ga drži za Srbina i ne griješi!

    +++

    A Srbi nemaju pravo da svojataju cirilicu. Oni su je usvojili. A to nije njihovo izvorno pismo, vec preuzeto, usvojeno, prisvojeno. Cirilica Crnogorcima jednako pripada kao i Srbima i ostalima. Ja pisem latinicom i nemam namjeru po stare dane mijenjati moje pismo.

    Istorijski falsifikat je Srbi i Crnogorci,a nije Crnogorci i Brđani. Cgci i Primorci Cgci i Hercegiovci,Cgci i Zećani..To su činjenice. A da je vamo stalo do svog nasljeđa kulturnog ne bi instituionalno i privantno odbacivali bukvicu,koja nije ćirilica jer je Metodije imao godina kada je ona postojala,npr na pečatu Strojimira. Unijata Vuk je to pismo reformisao da nas udalji od Rusije i Njegoš se veoma ustručavao da takvu bukvicu koristi..da se ne kaže da cg vladika prvi to koristi…

  6. Zamislite koja je ovo licnost,da Bog oprosti, najamanje je APOSTOL,kaze : ja sam prvi zapalio svijecu
    mada nije vjernik,intersanto,cime se vodio ovaj neklerikalac kada je na bini zapalio svijecu,koji su ovo uzviseni „ljudi!
    Cirilica nije nasa nego kako se s podrugom kaze cigirica a njen otac Cirgic,koji si ti bolesnik i umisljeni seksopaceni moj dobri!
    Dukljani njegovi preci,pa sto ne podjes do Kotora ili Bara i vartis se u svoju vjeru , posto koji si naucnik imas vjerovatno sve korijene od tada do danas zapisano,nam je dobro pod krstom kojim nas je krstio Sveti Sava,iako je taj krst prije dosao u ove karjeve ,gdje su tvoji preci tada bili vjerovatno od Srbije progonjeni.Daj ne palmudi vise naucnice moj,jer tvoje tvrdne o tvojim precima i tvom porijeklu su cista laz i izmisljotina,a iz istorije znamo toliko ko je i kada i kako ovim prostorm vladao to nam od tebe nije potrebno,jer su velikasi Zete vec 1370 ili 71 napustili zajednicu sa Raskom citaj Srbijom zbog nadolazece straha i invazije Osmanlija,dakle kao nesto danas ,i nije to slucajno,zna se to i zulumi i Balsica i Crnojevica,to je poznato i sve zapisano.Ali da su tvoji u tome ucestvovali to je novina,pa nam to malo elaboriraj apostole Miraseve vjere!

  7. Balsici su bili katolici i priznavali su papu Urbana V za svog duhovnog poglavara, Djuradj II je odbio da ucestvuje u Kosovskom boju 1389, a ucestovali su braca Hrvati pod vodjstvom viteza Ivana Palizne. Itd. Dukljani/Zecani Crnogorci bili su svi katolici dok ih nije popravoslavio Rasto Nemanjic. Duklja/Zeta je do 1403 u smislu drzavne vjere bila katolicka, a Dukljani, moji etnicki preci primili su hriscanstvo po latinskom obredu i bili u zapadnoj sferi. To priznaje i cuveni medijavelista istoricar akademik Sima Cirkovic. To cak i Vladimir Corovic priznaje. A Balsici nijesu porijeklom od Nemanjica po muskoj liniji. Vjerovatno su francuskog porijekla, ali ne srpskog. Pop Dukljanin Grgur barski nije bio Srbin. A Srbi nemaju pravo da svojataju cirilicu. Oni su je usvojili. A to nije njihovo izvorno pismo, vec preuzeto, usvojeno, prisvojeno. Cirilica Crnogorcima jednako pripada kao i Srbima i ostalima. Ja pisem latinicom i nemam namjeru po stare dane mijenjati moje pismo.

    1. I pored kontradiktornosti da antiklerikalac „osniva Crkvu“, druga kontradiktornost je branjenje katolicizma kao izvora identiteta CG,iako znamo da CG od kada je ima,da je pravoslavna i srbska. Kao i Zeta Crnojevića i što su Balšićima Nemanjići preci i pozitivci… Dakle,tebi je Duklja izvorno katolička,a ne pokatoličena…a onda kao apologeta papizma „obnavljaš“ CPC… pa čemu ako je vaš izvorni identitet RKC? samo pređete u tu „Crkvu“ i riješena stvar… Ako je pravoslavlje tu okupacija Save i Nemanjića da li se onda to slažete sa tom okupacijom pa „obnavljate“ kao ateisti tu pokrajinsku srbsku crkvu? a pokrajinska samo zbog istorijskih okolnosti,Turaka i fanariotskih spletki da se ukine PP. Nemate vi na šta da se vraćate jer je cg crkva prije 1918 imala velikosrbski dh i slavila Nemanjića kao svece. A ako se ne vraćate na to,dakle ostvarujete papski projekat cijepanja naroda i SPC,da bi se „vratili“ papizmu i u zapadne tokove…hahaha…eto kako zloba govori sama protiv sebe. Ne moram ja ništa da demantujem,sam se pokopaš. Pravoslavlje je tu po vama uljez,pa zato valjda osnivate prav cr? i to kao antiklerikalci,a papizam vam je izvor i ishodište identitetsko a nećete da se vratite u okrilje PAPIZMA? Samo jer je još rano za toliki stepen otpadije,koji bi rado za novac vi i prihvatili ali bi to doživjelo i veći fijasko od Miraševe sekte.

      1. detaljniji,prethodni komentar,prije ovoga izand,admin nije objavio..pa molim da se to uradi! Hvala!

    2. Ti si budala ispravnog mozga ateista šizmaš kakvi katolici jafždo u Zeti je ala te crvena krvatska

  8. Nacifasizam se kroz Mirasa i plakate vraca u CG. Ali, ima nas Srba koji stojimo na braniku Otadzbine.

    0
    1
  9. @ Gospodine Stanislave, ni znam ko ste, nit cu Vas ubijedjivati, bilo sto, nit me mozete razuvjeriti u ono u sto sam ubijedjen, ali vam dopustiti necu da mi se obraćate sa Ti -a vjerovatno, prije de biti sigurno, mi se nikad u zivotu nijesmo sreli. Pa nema razloga za komunikaciju sa ti… Mozda i jesmo ali Vi znate ko sam ja, ali Ja ne znam ko ste Vi, uz uvažavanje Vase čije god ime koristili…mi smo sukob svjetova…
    Novak Adzic

    1. Persiram starijim ljudima i ljudima koje poštujem. Kako poštovati osobu koja kaže da je antiklerikalac a „osniva“
      „Crkvu“, piše latinicom, pismom kojim stari, pismeni Crnogici, nisu pisali (primarno), ne sominje obnovu kapele na Lovćenu, a u knjizi o Balšićima koju mu piše Zagreb, dakako ne navede: Po svjedočenju samih Balšića oni svoje porijeklo dovode u vezu sa Nemanjićima. Balša II Balšić iz Skadra, u povelji Dubrovčanima od 27.1.1385. između ostaloga piše :

      „… molitvama i moljenjima svetih mojih praroditelja Simeona Nemanje, prvoga mirotočca srpskoga i svetitelja Save…”

      Miklošič, Franc (1858). Monumenta Serbica Spectantia Historiam Serbiae, Bosniae, Ragusii, pp. 203. Beč.

      https://archive.org/stream/monumentaserbic00miklgoog#page/n222/mode/2up

      +++

      Šekularac, Božidar (1987). Dukljansko-zetske povelje, pp. 173

      https://www.scribd.com/doc/305907206/Bo%C5%BEidar-%C5%A0ekularac-Dukljansko-Zetske-povelje

      Slažem se da smo 2 svijeta, nespojiva! Ali ne jezički, narodno… nego više moralno. Dakako da te ne mrzim ali falsifikovanje istorije srbske Zete i srbske CG osuđujem jer su tvoji prioriteti materijalni, kao i svih potura i neopotura.

    2. Novače Adžiću nikad za Vas nisam čuo, a još manje sreo Vaše ime u kulturnim i naučnim publikacijama. Vi ne možete shvatiti pojam, značaj i potrebe Crkve, jer ne poznajete religioznost. Vi se bavite pogrešnom tematikom. To je isto kao da se bavite istorijom, a radite na aerodromu. Lijepo je što se interesujete za crkvu, ali umjesto da oficijelno palite svijeće,počnite najprije sa svakodnevnim mlitvama, ispovjedanjem, pokajanjima i smirenjem. Otkrićete jedan potpuno novi svijet i biće Vam žao koliko ste dugo gordo lutali.

      1
      1
  10. Budite oprezni u izjavama i pozeljno bi bilo da nacionalisticku retoriku kontrolisete, kad se vec ne mozete osloboditi iste. Ja sam, premda neklerikalac, jedan od obnovitelja Crnogorske crkve 31. 10 1993 i zapalio sam na bini ispred dvora kralja Nikole na CT prvu autokefalnu svijecu kad smo obnavljali CPC, o cemu Monitor tada objavljuje fotografiju kad to cinim, ali ovo nije prica o meni. Irelevantno je to. NitI je tad CPC bila udbaska, no je Udba, velikosrpski DPS i ostala njihova bratija, vi isti sabraca velikosrbi, hajkali i ujdurisali protiv CPC i njenih obnovitelja. Posebno blazenopocivseg mitropilita Antonija. Medju obnoviteljima CPC bili su mnogi sekularni Crnogorci, i vjernici nadasve, jer smo Crnogorsku crkvu dozivljavali kao preporod i oslobodnjenje od velikosrpske vjekovne tiranije, asimilacije i okupacije CG i Crnogoraca. No nikad vise Petrovdan 1991… bio sam tamo kad smo se sukobili fizicki i drugacije. Ne ponovilo se.
    Samo mirno i demokratski. Nit cemo vas pocrnogorciti, nit to zelimo, nit cemo se posrbiti. NEMOGUCA MISIJA. BUDITE TO STO KAZETE DA JESTE, PUSTITE NAS NA MIR DA MI BUDEMO ONO STO MISLIMO DA JESMO. Nit cete Vi nas ubijediti, nit mi vas. Neka svak bude sto oce. I ne radite kao sto radite vasim velikosrpskim kleronacionalizmom protiv Crne Gore i svoga naroda. Dok ste takvi kakvi ste u javnom diskursu DPS bez vas ne moze, nit vi bez njega i vladace tako na zaloststo godina. Radomir Konstantinovic je sjajno rekao : „Nacionalizam je ne samo razaranje, vec i groblje nacije“. Pozdrav Novak Adzic

    1
    2
    1. Pa i ne čudi da o kanonskoj Crkvi pišu kao ti, negativno, na LATINICI, a da tobože Crkvu „obnavljaju“ antiklerikalci, ateisti i komunisti. To je već viđeno u Makedoniji da su komunistički bezbožnici njima osnovali „Crkvu“ da cijepaju SPC. Da je vama do I ISTINE vi bi obnavali Njegošev amanet da bude sahranjen u kapelici na Lovćenu,a vama kao da odgovara Metrovićeva i Titova volja i rad a ne pravih Crnogoraca-velikosrba!

      Da,jer vam je nacija nastala od pape,Hrvata i Tita

      Iz knjige KOSOVO JE GLAVA LAZAREVA, Amfilohije Radović, str. 172.

      PITANJE: Ima teorija o Cgcima, po kojoj su oni bili Srbi, pa onda prestali to da budu…

      ODGOVOR: To je najbolje formulisao jedan Brozov general, odmah poslije rata. Pričao mi je pokojni pjesnik Radovan Bećirović, da je pitao generala: „Otkad ti, čoče, postade Crnogorac po naciji?“ General mu je doslovno odgovorio: „Moja partija mi je naredila da budem Crnogorac a ne Srbin, i ja sam Crnogorac.“

      E, od tada su Crnogorci postali posebna nacija. Kažu mi, a izgleda da je to i tačno, kako je Milovan Đilas dobio naređenje da istorijski obrazloži i dokumentuje postojanje crnogorske nacije, i da je on to uradio na osnovu Marksovog učenja.

      Međutim, taj isti Đilas se 1945., odrekao tog svog „partijskog projekta“ i sada se piše i osjeća Srbinom.

      Ali, to zlo je ostalo. To je jedno od nesrećnih nasljeđa ovog sistema..

      2
      1
    2. Gledao sam na you tube Osnivacku Skupstinu za obnovu autokefalnosti CPC 1993.
      Pogledajte to i sve vi je jasno samo ih pazljivo poslusajte sve sami ateisti ,bivsi komunisti i palamudzije.

      2
      1
    3. Pa budi ono što maštaš da jesi niko ti ne brani vreća ste srdačna od pink zadruge ko vas dira sami klonove i budale činite od sebe moj crnogorski Crnogorče

    4. Novak Adzic, ostali su lepo primetili da si rekao da si BEZBOZNIK i da si kao BEZBOZNIK medju prvima upalio svecu (!!!), kad ste kao politicka grupica 1993 (PO NALOGU, koji je i Milo dobio) formirali politicku firmu, koju ste nazvali CPC.

      Zamolio bih te da pocnes od OTPADNIKA-RASPOPA Mirasa Dedeica, koga ste vi grupa bezboznika „inaugurisali“ zajedno sa onima – na cijim koncima ste visili i danas visite. Jedan od mojih starih rodjaka iz Indianopolisa ga se seca, kad je bio mlad. Kaze da ga se secaju, kad je i kao mlad stigao u US i da ga se secaju da je bio NECOVEK, NEMORALNA osoba. Potom je otisao u Vatikan , gde je REGRUTOVAN. Dakle bezboznici na OSNIVACKOJ SKUPSTINI CPC i vrbovani probisvet, koji je imao mali izlet u US – to je vas simbol, vas krst, koji nosite.

      Potom bih te zamolio da poslusas Mirasov intervju sarajevskoj TV, koji je ovde objavljivan, a imas ga na YT. On je kao ti takodje u sustini BEZBOZNIK. Kroz ceo intervju on govori isto kao i ti – o POLITICI, Milosevicu, Veliko-Srbima, Srbima – ubicama Muslimana, Srbima – neprijateljima Zapada, Srbima – protivnicima Evro-Atlantskih integracija!!! Koliko ti imas veze sa crkvom, toliko i on ima veze sa bilo kakvom crkvom.

      Vas najveci problem je sto ste NEMORALNI, jer ste osnovali „crkvu“ na necasnim principima da sluzite IZNAJMLJIVACU, da stvarate razdor u sustinski istom narodu. Casni ljudi se razvode, razilaze, idu svojim putem. Medjutim, mora da budes NESOJ, da izmisljas dva slova i stvaras novi jezik, kojim govore samo babe po katunima, da sa OSTALIM BEZBOZNICIMA zapalis prvu svecu pri STVARANJU NOVE CRKVE /NGO, da priznas nepostojecu, Frankenstajn drzavu „Kosovu“, gde su jado tvoji koreni i koreni crkve tvog oca, deda, cukundeda. Miras se udruzio sa Muslimanima (!), koji su vodili krvoprolice sa njihove strane i sa Albancima, koji i danas vode secesinisticku politiku bilo gde da su na Balkanu, koja ima za cilj da se prikljuce majci Albaniji svi delovi gde se oni prosire i namnoze. Drugim recima, Miras i ti i takvi – nemate nikakve veze ni sa Bogom ni sa crkvom – vi ste NEVLADINA ORGANIZACIJA, iznajmljena da razbije srpsko-crnogorski narod, koji je U SUSTINI jedno te isto, sa istim jezikom, istom verom i istorijom na susednim prostorima, gde su uvek ziveli zajedno, borili se i umirali zajedno. Tako je i danas – niste uspeli da ih razdvojite ni danas. Molim te reci mi u cemu je ralika izmedju mene Srbina i tebe Crnogorca. Ne govorimo o tvom (ne)moralu. Ne govorimo o nasem formalnom dovoljnom ili nedovoljnom obrazovanju. Ne govorimo o nasim politickim ubedjenjima. Govorim o razlikama izmedju 2 coveka, po kojima bi neko rekao da se radi o dva naroda. Postoji, uvek je postojao CRNOGORSKA VARIJANTA SRPSKOG JEZIKA i to je sve! Ista crkva, ista zajednicka kultura. Ne postoji familija u CG, a da im deca nisu u BG, da nemaju tetku, strinu, strica, brata od strica… u BG. U BG na TV, po novinama, u politici „Crnogorci“ su kljucni ljudi. U SR se isti ne deklarisu kao Crnogorci, vec kao Srbi iz CG, sto u sustini i jesu. Po svim reprezentacijama u SR, svetsku slavu prave isti Srbi iz CG. Mozes li da mi kazes – kakva je razlika izmedju Krstajica (selektora fudbalske rep. SR), koji je rodjen negde u Hercegovini ili Boga pitaj gde, otac dosao od Durmirora, majka pojma nemam odakle – kakva je razlika izmedju njega Srbina iz Hercegovine-CG i ostalih Srba iz BG, Nisa, Kraljeva… Isti ljudi, ista CRKVA, isti koreni, isto Kosovo, koje ih veze, isti obicaji, iste rodbinske veze, koje idu unazad stotinama godina od dvorova do ljudi po selima…. Pogledaj Novaka Djokovica. Reci mi sta je on? Srbin? Crnogorac? Sta? U cemu je razlika izmedju njega i Krstajica? Uzmite Obradovica, politicara u SR. Vidis takodje jos jednog gorstaka, kao da je tek sisao sa planine u CG. Imas Vanju Bulica i onu lepu voditeljku „Posle Rucka“. Pricaju da su rodeni u BG, ali – kao da su tek sisli sa CG krsa. Drecun, politicar u CG…. Pa Slobodan Milosevic. Kad cujes njegove govore, dikciju – rodjen u Sr, ali kao da je tek stigao iz CG. Pukovnik Shljivancanin. Stari Micunovic, politicar u BG, kao da je juce stigao iz CG. Vaterpolisti, kosarkasi, odbojkasi, fudbaleri … pola svih reprezentacija SR su Srbi iz CG. Gde tako nesto ima? Pokazimi bilo koju drzavu, gde tako nesto ima. Ocigledno radi se o JEDNOM TE ISTOM NARODU, ma koliko ga vi razdvajali, huskali grupacije protiv grupacija.
      .
      .
      .
      Ti chistunac, kao vredjas se sto ti gore neko ne persira. Ja ne persiram nikome, ni u jezicima u kojima je to moguce. Ako bi me neko naterao da nekome persiram, onda bi to samo cinio svojoj majci i svom ocu ito u tom redosledu. Ti moras da ZASLUZIS da te neko ceni, da te neko oslovljava sa postovanjem. Za to moras prvo da si CHASNI COVEK. Ti to nisi. Casni ljudi ne stvaraju novu crkvu, ne staju se na stranu onih, koji su pravili secesije po nalogu spolja i danas to rade. Casni ljudi ne stvaraju razdor u jednom te istom narodu, vec rade na slozi, Bozjoj ljubavi. Kako moze da ti bude veci brat neki Albanac od Srbina, da vam ratni zlocinac Taci bude veci prijatelj od ljudi u BG? Tako nesto mozete da radite samo PO NECHIJEM NALOGU.

      Moze da dodje do svadja u porodici, ali samo NELJUDI, BEZBOZNICI, RASPOPI, LABILNE MORALNE LICNOSTI mogu da huskaju deo istog naroda protiv drugog dela tog naroda, da izmisljaju 2 nova slova, da prave nove jezike, stvaraju novu crkvu, bez vernika. OK je postovati razlike u akcentima/varijacijama srpskog jezika, OK je postovati razlicite istorijske dogadjaje u CG i SR, sve dok si svestan da su to uvek bila braca istog naroda, ono sto su i danas, bez obzira sta vi NAJAMNICI radite i danas. Nikad necete uspeti da razdvojite ta dva zasebna naroda, sa zasebnom istorijom, razjedinjavali su se – ujedinjavali su se, ali su kroz celu istoriju sebe smatrali JEDNIM TE ISTIM NARODOM.

  11. Rekao je Svi su UDBA pogledajte bolje intervju s komnenicem. Ne samo za ove 2 pojave. A rece on Koji uze 2mil maraka I kucu u pragu da se povuce Iz politike, tako ce se neki sad ubrzo prodat samo za Kucu drugoj zemlji il funkciju van cg. Samo je da cute placeno . Tako radi udba ,tako je zacutao najveci , kriticar vlasti I vucica I jos neki. Ljudi politika je najveca ku…od svih ku…

  12. Jutros po nikšićkim ogradama, recimo oko Doma revolucije, osvanuli fašistički plakati , koji u svojoj srbofobiji prevazilaze sva dosadašnja .

    Molim vas da isti prenesete na ovom sajtu.

    Marko

    1. Uglavnom ih narod cijepa. Vrhunac gluposti primitivaca i njihovog, fašističkog divljanja.

  13. Veliki Slavko Perovic , treba ustati pa mu ime izgovoriti !
    E sad , u vezi CPC , što nam je alternativa , tuđa crkva MCP koja se samo bavi posrbljavanjem Crnogoraca , falcifikovanjem Crnogorske istorije i gašenjem državnosti Crne Gore !
    Sviđao nam se ili ne sviđao Vladika Mihailo , ili Stevo Vučinić , drugih nemamo , nećemo valjda Slavko kod izvanjca Džomića ili Rista ići da se Bogu pomilimo ?
    Neka je živa i vječna naša jedina CPC !

    1
    3
    1. Gdje dođe Slavko, svi ustaše! Čuješ mu ovo sveta CPC. Padam od smijeha ovim budalama. Formirana u miliciji i nema vjernika. Miraš nosi pendrek, umjesto skiptra. Miraš, alahu ekber.

    2. Čuj ovo da posrbljavaju Cgce…hahaha, a šta su radili Sava i Vasilije, Petar Prvi i Drugi…Mitrofan Ban i svi do danas? isto posrbljavali ili vi tada nalazite nekakve nesrbske Crnogorce tu? Ne,nema ih. Kako su Cgci kao nesrbska nacija nastali najbolje dokazuje Bećirović:

      Iz knjige KOSOVO JE GLAVA LAZAREVA, Amfilohije Radović, str. 172.

      PITANJE: Ima teorija o Cgcima, po kojoj su oni bili Srbi, pa onda prestali to da budu…

      ODGOVOR: To je najbolje formulisao jedan Brozov general, odmah poslije rata. Pričao mi je pokojni pjesnik Radovan Bećirović, da je pitao generala: „Otkad ti, čoče, postade Crnogorac po naciji?“ General mu je doslovno odgovorio: „Moja partija mi je naredila da budem Crnogorac a ne Srbin, i ja sam Crnogorac.“

      E, od tada su Crnogorci postali posebna nacija. Kažu mi, a izgleda da je to i tačno, kako je Milovan Đilas dobio naređenje da istorijski obrazloži i dokumentuje postojanje crnogorske nacije, i da je on to uradio na osnovu Marksovog učenja.

      Međutim, taj isti Đilas se 1945., odrekao tog svog „partijskog projekta“ i sada se piše i osjeća Srbinom.

      Ali, to zlo je ostalo. To je jedno od nesrećnih nasljeđa ovog sistema..

  14. Je li ovo došlo vrijeme da Srbima u NDCG maniti Slavko objašnjava ko je ko i šta je šta.

    Srbi,svoga posla.

    2
    1
  15. E Slavko izrode. I sam si dio udabškog projekta. Poturili te komunisti i ustaše da izigravaš srbomrsca. Da je 1941. bio bi na stranu Sekule (i njegovih žena).

    3
    1
  16. Ne vidim nikavu razliku između Slavka, Mila i Miraša..Jedino ne znam gradacijski da ih poređam po tome ko je veće zlo.

  17. Jedinstveni DPS je bio protiv CPC i mdijski je lincovao, kasnije je DPS privatizovala takozvanu CPC i naravno kad im vise nije trebala odbacili su je i sad nemaju crkvu. Tako da je UDBA nije formirala nego preuzela. Neki se sad ovdje prave da to ne znaju. CPC je sad SDP i SD crkva.
    P.S.
    Rugati se necijoj bolesti ne moze nikome srecno biti. Slavko je imao viziju ali ne snagu i zdravlje.

  18. Nije mi jasno,mada nemora biti ,kako jedan vladar moze da se rukuje sa ovim nesrtnikom,i jos ga zvanicno prima,zar ne vidi dase svako sa time sprda.Recimo da se ovo pojavi jednom u Kotor kada su maskare pa da kazemo uredu,medjutim on malo malo pa kod Duleta ,ponekad navrati i kod Mila.Videli oni u koji su se glib zglavili,videli dalje nosa i novcanika pod milijem Bogom ista.Ovo strasilo ona rugoba iz Kotora od S Mandica kao vicemitropolit i Stevo kao polukardinal,i jos par nesreca kao Purko i druzina.
    Koja je svrha svega ovoga,ne misle valjda dace ovaj narod stvrno to prihvatiti pa taman da ih sve Pomjesne crkve i prihvate i priznaju,mislili vlast da cemo sve o njima pricati i da necemo ili da ne vidmo pljacku porodica Djuknovic Markovic i jos par drugih koje pokardose sve,sada bi i onostp na nebo stoji,mnogo je brate bogami.
    Sve se dozna i to lako i brzo,evo doznasmo da ona avetinja od Masa je izvjesni prevarant i lopov iz Podgorice V Markovic,sada je presao na Betovena i druga imena,zar stvarno misle da je nekome stalo do tih avetinja, kao Novak u stvari kao obadva Novaka i jos par izludjeli starih bivsih komunista,koji po stare dane u nedostatku novca kojeg je bilo obilato u SFRJ za njih ,pokusavajuda zarade par sendvica.
    Sluziti ovakvog gospodara je zaista tesko za normalne ljude ,ali nije za za nistrije,medjutim na te ideje dolaziti da se osniva crkva ,i onaj koji je osnova nije nista drugo nego niski porivi u ljudima i drzavnom organu koji se dosjetio svega toga, mada i pokusava da to sprovede odavno,a ovaj je znase prvo zasvrsio kurs spijuna pa tek onda , mada niko nezna kako je zavrsio, za navodno svetenika.
    Ako je ideoloski zadnje uporiste DPS-u ovo,a izgleda da jeste nebi trebalo biti vise problema.Sve zacrtano su uradili,ako bi kojim slucajem i ovo ,sto nije iskljuceno u par napustenih sela,sta ce ponuditi narodu vise?Ne nude vise nista vec je Djuaknovic poce da prijeti i to EU,izgleda da su se i Milutinu pobrkali loncici,ili nekadasnji nalogodavci povremeno pozovu i upozoravaju ga na dogovor,a on je znase ,dok si ziv ima da slusas,jer bez nas nebi bilo ni tebe,tako se valda,medjutim i ta karika je dosta nagrizena rdjom i moze se brzo prekinuti.
    Miras kao zadnja odbrana Montengra,jaka vi je strategija…………….?

  19. Archie, nema tu neke velike razlike, i Drljević uz pomoć ustaša i komunisti su pobili mnogo nevinih ljudi, a i jedni i drugi su bili pod britanskom zaštitom, to sad vidimo kad se otvaraju arhive da su i Pavelić i Broz zapravo radili za Engleze!

    1
    1
  20. Sve je oko Montenigera veštačko, falsifikovano i lažno: crkva, identitet, nacija, istorija… Sve! Sve je to planski rađeno od početka. Započeo Drljević, nastavili komunisti, a njih nasledili ovi današnji.
    Drljević i komunisti su dve strane istog novčića. I jedni i drugi su hteli nezavisnu Crnu Goru, rasrbljenu, u kojoj će se Srbi svesti na statističku grešku, a za svaki problem u njoj će se optuživati “velikosrpska politika“.
    Jedina razlika između Drljevića i komunista su sredstvo i način pomoću kojih bi stigli do krajnjeg cilja.

    5
    3
  21. Pa baš zato što je UDBA formirala CPC to je najbolji pokazatelj ko su crnogorci i odakle potiču. Miraš, duhovni vođa, Stevo, čuvar kase, Jevrem umjetnički dojam, Krivokapić politički lider, Marković i Veljović ultra vjernici.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *